Wednesday, June 17, 2009

KL - The Story

I'm at Old Town Whit Coffee... melayari internet percuma sambil minum kopi yang sedap... I malas la nak lepak starbuck sebab dah hari2 minum kat usa tu (ayat nak kena belasah ok.. hehehe) Untuk pengetahuan, starbuck tu kedai kopi je ek.. kalau convert USD tu ke RM.. lagi murah tau.. Tak tau la apsal mahal benor starbuck kat sini.. kopi tu tall glass tak sampai USD2 ok...

Ok.. sebenarnya nak citer panjang plus buh2 gambar.. tapi sangat penat la.. tambahan lak...

HANDPHONE AKU HILANG!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

TENSYEN OK!!!!

Rasanya tertinggal kat fitting room kat Parkson Alamanda tu.. So, hai hai bye bye la.. So, now.. I'm using new number again.. and new handphone.. the cheapest in the marketnye cellphone... Nokia yang basic tu... nak pakai 2 bulan je kan.. Tapi aku plan nak pakai sampai tahun 2012 kot.. bagi puas hati..

xtvt in KL...

Plan: nak shopping, tengok wayang and baca buku.. hehehe.. sila ucapkan bye bye pada baca buku sebab memang tak sentuh pun.. Saya sangat risau sekarang... tapi saya yakin.. Malaysia Boleh!! hmm...

Shopping plan = success.. hehehe

Baju baru dalam.. hmm 5 helai tapi yang paling bestnye...

Aku beli external harddisk 500 GB - Brand Buffalo.. and very cheap ok.. RM335.00 = less than USD100... So, saya sangat puas hati... Kawan saya cakap saya ni budak nerd.. sebab saya suka shopping bende2 gini.. Saya juga shopping pelbagai barang di kedai komputer tu termasukla beg laptop yang baru... Catz kena tarik i keluar ok...

Pastu kitorang tgk wayang dan shopping baju lagi... Pastu esoknya kitorang tgk wayang lagi... Pastu makan.. pastu lepak dan juga tidur.. bestnya... Kesimpulannya, saya memang suka duk kat Malaysia lagi dari duk kat USA tu... rasa macam tak nak balik dah.. huhuhu... tapi... apakan daya.. lagi setahun ok...

Ok la... Esok gi opis... I don't like this entry because this is not how I plan to do it but I just lost my handphone.. my mood is a bit turn off... I'll make a proper entry next time with pictures...

bye bye..

6 comments:

PurPlè said...

wah dah murah giler yer hard disk... baru tahun lepas aku beli RM300 160GB. hp hilang? petunjuk kot tuk beli iphone.

kay karim said...

kak...i am thinking of buying a new hfon as well...sbb my fon dah wat pasal ngan i...sobsobsob...

CATZ said...

yer..
saira,,,,,
get iphone 3G itewww..
beli sekarang..if takmo pakai..sedekah le kat kawan ko nih..
hehehhehehe

a.z.z.a.y.d said...

maslina

aina here...wah dah sampai Msia ek..bila nak balik US..?have fun ok!

Saira said...

yer purp.. dah murah gila.. tapi i still tak berapa ada hati nak beli i-phone.. let see...

kay,
beli la hp macam i (see entry above) best giler...

catz,
kalau i dapatkan iphone.. ape ke hei nye nak kasi kat ko? :p

Aina,
Thanks.

kay karim said...

beli hfon cam kak mas???
rm115 je kan???
cina siap halau kua kedai lagi!!!hahahah, u r so funny!!!