Tuesday, November 11, 2008

It's a disaster...

Well, hari ni aku sungguh bercita-cita tinggi.. nak masak lemak cili api udang and kacang hijau.. well, this is not the first time aku masak lemak cili api kat sini.. tapi ntah la nape.. somehow.. aku rasa masakan aku kali ni mmg tak sedap la.. So, aku yg dengan confidentnya telah masak seperiuk..

So, persoalannya ialah..

1. Siapakah yang akan mengabiskan masakan aku itu?
2. Kalau aku tak makan. adalah satu pembaziran yang besar.. bukan setakat wang dan makanan malah masa yg dihabiskan...

So, being me.. aku ni memang tak suka masakan sendiri.. kalau orang lain masak.. tak sedap pun aku makan.. tapi masakan sendiri ni.. kena super sedap atau super lapar.. baru aku lalu nak makan.. So.. esok aku akan berusaha bersungguh2 utk makan jugak masakan ku itu.. huhuhu...

p/s: catz.. aku ikut resepi ko tau.. hari tu aku masak.. aku guna resepi kak ana (wife mr. H).. tapi aku dah lupa plak.. So, haruskah aku salahkan kau catz???? Haruskah??? Haruskah??? hihihi...

2 comments:

CATZ said...

erk...
salah resepi kah??
ehmm....adakah tak reti menari...dikatakan lantai terjongkang terjongkit... ekekkekkeke..
ko ikut resepi mana ni nyahh,.,?..mak kempius nihh...
iskkkk..iskkkk...mai habaqq...maii..]
ko tabahkan hati je lah makan ye...ekekke...jgn membazir...ko pejam mata jekk..hikhikhik

CurieDesigner said...

hehehe.. salahkan lantai la.. apsal nak salahkah tarian lak.. hihihi..

Ala, resepi masak lemak cili api la.. i check ur blog b4 masak tau.. huhuhu...

Anyway.. dah nak abis dah i makan masakan ku yg tak sedap tu.. bila add dgn ikan masin.. apo2 pun jadi sodap.. hiksss...