Tuesday, August 19, 2008

Jet Lag

Hari ni aku tido awal.. +- kul 10.00 mlm dah masuk tidor tapi aku telah terbangun kul 3.40 pg.. Setelah cuba utk tidur balik gagal.. aku akhirnya fully wake up kul 5.30 pg.. Bangun2 rasa lapar sangat.. Sebenarnya semenjak jejak kaki di US ni aku tak berapa makan sangat.. Jamah sikit terus rasa sebu.. Makan roti ja.. Lunch waktu orientasi pun aku cuit2 ja dan paksa diri utk makan.. Reasonnya ialah kepala pening sangat.. Tapi paksa jugak makan sebab takut pengsan..

So, utk mengubat rasa pening aku beli kopi kat starbuck.. Murah tau kopi starbuck kat sini $1.90 ja (cawan biasa).. Kat Mesia Starbuck mahal gila kan.. Pastu malam smlm aku beli vegitarien sandwich... harga $5.00.. Mahal kan? Tapi boleh la.. sedap jugak la.. aku makan sikit pastu tak lalu.. Tadi baru habiskan.. Hehehe.. habis jugak.. Yang penting dah masuk rumah nanti aku leh masak.. Takat ni blom jumpa lagi kedai runcit or apa2 kedai yg boleh beli roti kosong..

Ok la.. nak kemas beg.. Nak check out hotel lg 2 jam..

No comments: