Tuesday, August 19, 2008

My 1st day at Mizzou...

A'kum & Hi all...

Tadi baru je habis International Student Orientation..

Yes.. Aku jumpa beberapa kawan baru..
No.. Aku tak amik gambar sebab takde sesape pun amik gambar

Dan minta maaf banyak2.. Rasanya dua tiga hari ni aku takkan upload gambar kat blog ni.. Sebabnya terlalu letih + jet lag.. Aku masih mengalami pening kepala & penat gila...

Berita terkini:

1. Aku dah amik kunci rumah tapi belum move in lagi sbb tak larat nak pindah.. esok br check out hotel.
2. Tadi dah orientasi tapi blom gi school lagi...
3. Dah buat student kad
4. Dah register akaun bank (unofficial - appointment with bank hari Rabu)

Aktiviti esok:

1. Pindah masuk apartment
2. Pergi school of engineering
3. Check in kat health care department

seriously.. Letih gila.. Nasib baik aku datang hari Sabtu, at least dapat rehat hari Ahad.. tu pun tak cukup.. Rasanya seminggu baru habis penat kot...

4 comments:

Anonymous said...

Well Done!!!! Study baik2 ok.. jgn ngorat saja.. hahahha..

PS: Anything u need from M'sia let me know..( ha..jgn nak yg merapu2 sudah)..

From Penang/Kulim With Love
Yg duduk katil Atas U masa kat Hadanah..:)

CATZ said...

Glad to hear u dah ok di sana...
good luck sis!

Bangla Tambak Johor said...

saira!!!!

wahhhhhhhhhhhhhh...now Mizzourian!

alhamdullilah,dah lepas satu phase dah..dah selamat sampai and settle few thingssss....

good luck bebeh.

if u missed TEMPE..bukak blog catzs..hiks.

CurieDesigner said...

nora n catz.. bila korang nak dtg melawat aku ni? aku dah rindu kat org malaysia.. huhuhu...