Friday, January 13, 2006

Tribute to my sister.. Selamat hari Raya AidilAdha!

Gaya ke Langit.. Wakaka!
Selamat Hari Raya Aidil Adha!!! Aku harap it's not too late for me to wish all of u...

Sebenarnya aku baru balik bercuti raye.. semalam baru masuk opis.. banyak lak keje awal2 tahun ni.. maklumla.. report 2005 kene submit, pastu perancangan utk 2006 pon kene buat.. jadi aku yang malas ni jadi tambah malas hehehe..

Ok la.. sebenarnya dalam kesibukan ni aku nak tribute to my dearest sister sebab hari raya aidilfitri hari tu dia tak balik kampung jadi hari raya haji ni kira ganti balik la.. Tapi still tak lengkap sebab kali ni abang ngan adik aku plak tak balik kampung.. sibuk la katakan.. inilah yang terjadi zaman sekarang ni.. kalau zaman kanak2 dulu.. hari raya mesti grand.. mesti balik kampung.. mesti sambut sama2.. nampaknya keadaan dah berubah.. apapun keadaan ja berubah, hati masih sama.. telepon masih berbunyi.. :)
Ni gambar family kakak aku.. so, she's not abailabel anymore.. hehehe.. kat perut tu ade satu lagi.. aku cadangkan kalau dapat anak pompuan bubuh nama aku nur **** (nama sebenar aku.. kekeke) tak pun bubuh je nama Nur saira sedap jugak kan? tapi kakak aku ni pilih nama ikut buku.. so... tong!

Oklah.. to my sister.. enjoy your pictures.. and remember u're photogenik.. actually u r not as beautiful as in the picture.. hehehe...

Ana and her hubby!Ana and her hubby!

Who's more beautiful? mestila Mak!Who's more beautiful? mestila Mak!

gaya ayu..gaya ayu..

Fikri.. bakal model majalahAkmal Fikri.. bakal model majalah

No! I hate this topi! No! NO!No! I hate this topi! No! NO!

No comments: