Wednesday, December 31, 2008

Di dalam Dilema...

Nampak gayanya.. memang susah la nak dapat research area yang kena ngan kehendak.. since kat sini vhdl tak la strong sangat.. hanya ada satu prof je.. dan dia most probably tak available..

Aku baru je discuss ngan my prof about the research.. It end up, aku mungkin akan buat boundary detection.. which means.. image processing.. hmm.. aku ingat lagi, suatu hari dulu aku penah cakap, tak nak buat apa2 yang melibatkan image processing.. pusing2.. elak2.. ke sini jugak aku landing..

So, we'll see.. Aku malas la nak pikir banyak2 kan.. buat je la.. peduli la kan.. next semester aku amik subject. digital image processing.. then aku try to relate.. implementation of image processing using FPGA... Boleh?

tata.. report dari lab..


2 comments:

Anonymous said...

i know mmg susah...

Anonymous said...

cool blog