Sunday, October 05, 2008

Adakah aku anti-sosial?

Well hari ni aku turn down three invitation..

1. Alice ajak g dengar band jazz kat downtown
Alasan: Nak study dan do laundry
Reality: Barca game vs Atletico Madrid.. Sungguh berbaloi ok.. Barca menang besar 6-1 WOW! and I did do laundry..

2. Seng Kai ajak gi perjumpaan pelajar Malaysia baru dan lama
Alasan: Tak leh makan kat restoren itu dan juga nak study
Reality: Malas gila nak pegi lagipun esok ada jamuan raya dan another Malaysian yg duk atas aku ni sakit perut.. dia tak nak g.. so aku pun malas la

3. Athelia ajak gi makan buffet kat downtown
Alasan: Nak study
Reality: Memang nak study pun la.. aku tak start ke bende pun sejak siang.. duk tgk bola + tv.. Lg pun esok ada jamuan raya..

I feel bad for turn down everything... But there is always next week kan.. Aku malas gila ni.. Malas study jugak tapi kalau aku duk umah at least study la sikit kan.. tengok gak la buku tu.. kalau keluar sure nothing kan.. Pastu dgn feeling uncomfortable lagi.. Didn't mean to tak comfortable ngan Malaysian student tu tapi ntah la.. Rasa macam tak nak ja.. Diorang in fact baik and ingat kat aku ni.. It just not a right time..

By the way, aku ada VHDL mid-term exam next week and homework DSP due on Monday and VHDL lab due last week yang perlu disettlekan..

Huhuhu.. adakah aku anti-sosial?

1 comment:

Anonymous said...

yer...
aku rasa ko a bit anti social..hheheheh..
hem..study and have fun..making frens..have ggod food (yg halal la)..
dont get trap in front of TV or just watching fotball match honey!!