Monday, October 06, 2008

Update..

Well, I know.. aku seharusnya meletakkan gambar sembahyang raya dan juga jamuan raya di rimah Mr. H.. Tetapi, aku berasa sungguh malas sekali dan aku juga sedang sibuk mahu mengulang kaji dan juga menyiapkan homework yang due datenya esok..

Maka.. Ku tempelkan gambar yang aku terima dari keluarga di Malaysia.. Gambar2 aku di sini akan ku tempel di lain masa..

Yang sudah bersalin itu. kenapa kelihatan seperti masih sedang mengandung sih? :D

P/s: Di sini, aku kapan sekali bergaul dengan warga2 Indonesia.. Maka, bahasaku sudah bertukar dong... (maka, bacalah entry ku kali ini dengan tone yg betul ok) Hehehe.. Jangan mare..

2 comments:

Anonymous said...

ngeheheh..blog ko kali ni sepertinya membaca buku teks bahasa melayu gituan..selamat hari raya Mas, aku mintak maaf segala salah silap sejak kite berkawan 16 tahun yg lepas sampai la hari ni..hati yg terguris, lisan tak terjaga (sbb takde insuran), janji yg terabai, hati/hotakku yg tak brp center, sikap yg menyakiti..eishhh stop stop..kenape aku rasa sayu lak niiihh..

jutaan ampun & maaf..salam aidilfitri Mas..Be happy :)

CATZ said...

waduhhh....photomu bila mahu dipamer di sini dong???