Wednesday, April 29, 2009

Aku Sangat Teringin Makan KFC!

Ok.. aku buat entry ntah apa2 lagi...

Betul la, aku sangat teringin makan KFC... nak makan ayam goreng yang panas dan lembut.. nyam nyam... hehehe...

American Idol great today...

Aku particularly suka Allison, Matt dan siapa lagi??? teka teka.. hehehe.. Adam Lambert... WOW Adam WOW!

Barca seri ngan Chelsea.. (0-0) Walaupun Chelsea main seperti West Brom.. 10 player in their own box.. They got the result they want.. So, whatever.. there is still 2nd Leg..

Sekian, membebel takde point kali ni...

3 comments:

purp said...

xper.... x lama lg dpt lah mkn...... aku hari tu dpt lah makan sekali, tp aku bantai 2 menu sekaligus.... nasi ayam & zinger..... kelahap sungguhkn....

CATZ said...

mek..balik le cepat..meh mak belanja ko KFC...dinner set ek...
weh..now wabak swine flu tuh dah merebak di mana2...be careful yaa..
take care.
mak kat KB ni..tgh mkn buduuu..

Saira said...

Purp.. I'll be back for 7 weeks.. kalau aku mengtekedarah kfc.. mau di pam2 nanti.. kekeke

Catz.. I took this as a promise.. Yay.. Catz belanja i makan.. YES!