Tuesday, April 07, 2009

Day 1 - Chicago Vacation

Sebab aku malas nak start buat projek.. Aku buat bende alah ni dulu yer.. Pic kali ini hanyalah perjalanan dan hostel buruk tempat aku stay je.. Kitorang bertolak dr Columbia jam 2.30pm (suppose 1.30pm bas lambat sejam :O). Sampai di Chicago dalam kul 10.30pm++.. Then kitorang amik train ke hostel.. Sampai dalam kul 12 am.. Lambat sebab kitorang duk pusing2 cari train connection.. fening la.. Tido for tomorrow! :D


Ok... Hostel ni kami booking online, rege USD22.00 per night seorang.. Kami amik yang paling murah, maksudnya bilik tu kongsi ngan another 5 unknown... Fortunately, hanya kami dua orang je yang duk kat bilik tu.. So, we get the room for ourselves la. Yay! Bilik air kongsi.. Not too bad.. Ada dapur untuk masak maggi ok... hehehe... Tapi yang tak bestnya.. bilik aku betul2 sebelah train tau.. Dua tiga kali aku bangun tengah malam sebab bunyi train.. Terasa seperti movie lak. Ape ek, ada aa movie kelakar aku tgk.. main character tu tensi sbb semua tempat dia tido mesti bising.. But this is not too bad la.. Oh.. satu lagi, takde locker.. So.. sepah tu bukan salah aku aaa... aku ni seorang yang kemas, rajin dan lemah lembut okie... :p

Sekian day 1 @ Chicago... ;-)

5 comments:

CATZ said...

wah...syoknya jalan-jalan...ni mak cemburu nih....nice experience..
eh..duk sebelah train?..advanture nya..besttt....more stoiry n photo plis..

Saira said...

Story on day 2 cont next time.. when I have time ok.. now project and another exam.. huhuhu..

orren said...

benda macam kacang kat Chicago tu amender nye???

kay karim said...

akak, ingt kan movie ape tuh???tak senang duduk dah sy nih...ingt2 lupe r kan???

Saira said...

Orren, bende tu ialah bean.. hahaha.. ntah la ke bendenye.. takde pe cuma hiasan semata2... tu kat millenium park.. so, something that represent millenium la kot.. bean tu reflex the city.. cun kan? I like...

Kay, tak ingat la pe movie tu..