Friday, February 13, 2009

Spring 2009 - International Welcome Party

Due to homesickness and malasness.. Aku lambat la mengepost xtvt yang tak terkini ni... Every semester International Center akan buat International Welcome Party.. Last sem aku tak join sebab takde-geng + malas + banyaklaalasan.. So, this sem.. aku bukan takat pegi.. malah masak tau.. ULANG! Masak untuk lebih kurang 450 orang.. kekeke.. BEWARE! Acara memuji diri-sendiri akan bermula..

First of all, aku di'pelawa' untuk masak desert.. dan somehow, ada request nak masak agar2 santan.. So, MAK!!! KASI RESEPI! Aku tak penah buat tau, esp perkara2 yang melibatkan santan.. Well, by the way.. Semua orang kata sheedap tau.. *two thumbs up* I bangga you.. kembang seluruh badan tau.. HAHAHA (kan dah kata acara memuji diri-sendiri) Tapi, i tak tipu tau bab orang lain puji tu.. Even so, diorang request utk aku buat bende alah ni lagi for next event - "International Bazaar" whatever la kan.. Aku memang tau yang aku ni ada bakat semula jadi.. Mak kata aku ada vission, sebab walaupun aku tak penah masak.. cakap je resepi.. mesti jadik punya.. WAHAHAHA...

Ok... disebabkan korang dah tak larat dengar aku puji diri-sendiri (kalau bab masak -memasak ni, aku mmg akan ada sindrom al-jakun.. hehehe.. well, you know the 'real' me right?).. Aku stop kat sini la pasal kehebatan aku.. meh aku put pichas okie...

:D

2 comments:

CATZ said...

wowowowowo..
lepas ni boleh masak yg lagiiii vastttttt cik saira..

CATZ said...

hihihihiihih...
i take all??? wahhh.ganas munyiknyaa..
ekekkekekkeke