Tuesday, January 25, 2011

Blogs...

Lately aku selalu baca blog orang lain... dah jadi xtvt harian lak... Dolu2 aku hanya akan baca blog aku (self obsess..  hehe) and blog kekawan yang aku kenal jer.. 
Antara blog yang aku paling suka baca sebab very informative ialah blog Aidid Mu'addib Blog dia adalah berkisar tentang keburukan MLM & Pyramid-Schemes... Aku ada beberapa kenalan yang jadi mangsa MLM dan sejak baca blog mamat ni aku respek la ngan perjuangan dia yang serious memberikan fakta terperinci tentang skim2 yang menjatuhkan dan memperbodohkan bangsa kita yang  kononnya berjuang atas nama menolong bangsa kita.. Anyway, aku bukan lah orang yang suka mengulas isu yang serius cam ni di blog.. kalau berminat pegi la baca sendiri ok.. Kalau nak aku sembang pasal isu serius camni or anything else seperti realiti kehidupan dan how I see life in my perspective.. jom la kita gi kopitiam borak2.. Hehehe... 

As for my life.. Everything is going on normally... Aku ada terpikir nak contact beberapa kawan2 lama tapi tak terbuat2... Kekadang rasa cam time too short sampai takde masa, tapi kekadang rasa cam panjang sangat masa sampai tak tau nak buat apa... But I notice lately aku cam cepat penat.. Sebab kurang makan ker? atau perasaan aku jer? Kurang exercise is one of the reason aku cepat rasa penat.. So, maybe this is the real reason.. But somehow aku malas nak berexercise.. camne? 

Owh... One more interesting thing.. Aku ada sorang kawan yang single mingle cam aku.. Tapi dia suka tulis her feeling cam sunyi, self pity, etc kat fb.. Aku tak kisah la sebab suka hati dia la kan nak tulis apa kat status dia, cumanya aku hope dia reserve sikit aa perasaan cam gitu... Lagipun aku rasa, life is too short for self pity... I really hope my friend can get over with self pity, nothing come from it. Instead should proud with herself! Bukan nak suruh berlagak cumanya aku rasa, kalau bandingkan diri kita ngan orang lain.. we r so so much luckier! 

Ok lah.. sebenarnya aku kena pikir camne nak tulis programming utk projek aku nih.. Tapi aku malas.. HEHEHE.. So, instead of buat programming, aku tulis blog.. Jap gi petang aku nak gi main squash ngan catz... Percubaan pertama la ni.. Hopefully jadi xtvt mingguan aku la sebab racket dia mahal.. So, supaya berbaloi my investment aku kena selalu main aa.. hehehe... Tapi kalau korang nak tau, jauh di sudut hati aku, aku sebenarnya main squash ni supaya aku boleh challenge Nicole David! 

chaiyok! 2x

2 comments:

Kay said...

tour fren yg suke wat self pity tuh bukan i kan?

Saira said...

definitely bukan u la kay...