Tuesday, January 25, 2011

So you think you can dance... S7

Apa ke hey nye post dua kali dalam sehari ni? hehehe... 

Actually, semalam aku tengok "So you think you can dance Season 7" ep. 1 - ye.. ye.. Malaysia memang slow.. Dah ada pemenang dah pon... Kalau nak tau sape menang google la sendiri..

Anyway, semalam selepas aku tgk rancangan ni, akhirnya aku membuat kesimpulan.. Aku memang suka contemporary dance. Dulu Aracely (adik kepada kawan aku kat Mizzou) introduced kat aku pasal dance ni, dia amik dance as her major kat Uni dia di Mexico.. So, dia penah tunjuk video2 dia and explained few things kat aku.. Very interesting... So semalam bila aku tengok this guy "Teddy Tedholm" performed.. aku rasa.. WOW! Amazing! So, aku just nak share kat sini how great and amazing he was: 


By the way... Dia tak dapat jadi top 11 pun... Still, this performance is a killer! (at least for me!) and I'm no expert!


No comments: