Friday, April 18, 2008

What will you do if you are bored?...

Hari ni kursus habis awal.. So by noon dah can go back la.. Well, I suppose to study la kan sebab Isnin ni exam.. grrrrr.. Tapi malangnya seruan untuk study masih belum tiba lagi.. dan kemalasan ini menyumbang kepada keboringan.. Nak start study jer rasa malas (tambah2 when you don't take it serious.. hehehe) Anyway after sampai rumah tgh hari tadi aku gi bank buatla apa2 yang patut kat bank tu kan.. Pastu balik umah la kan.. Pastu.. Pastu... Malas!!!! Aku malas gila nak study dan bosan gila lak tu...

Bosan.. bosan.. bosan.. Apa patut buat yer?

Solution 1:

Call catz, ajak gi makan.. so bolehla borak2 kan.. So petang aku kuar la makan ngan catz walaupun aku masih sgt kenyang lagi makan nasi beriani tgh hari td (kursus free lunch).. So aku rasa cam nak makan ketam (boleh tak?) So, kitorang order ketamla.. Nnt korang baca la ek cerita-ceriti makan ni kat blog catz.. Dah lama borak2.. makan2.. lepak2.. catz kena balik la kan meninggalkan aku yang masih kebosanan akibat kekurangan kasih sayang ni.. huhuhu.. So, i drive back home.. Still aku masih lagi bohsan tak leh di tolong...

Solution 1 = 20% recovered

Solution 2:


Drive back home.. aku duk la pikir, nak wat pe lagi yer.. bosan!!! Malas!!! So, jeng jeng jeng... Apa kata gi shopping? Tapi.. tak tau la ek nak beli ape.. So.. this is the result (only a sneak peak) hehehe..

Baju sutera batik.. apa ek.. teknik brush?
Hehehe.. Tak cukup satu? Another simple one la.. Love the color

Aku decide nak beli baju kurung sutera la since kat kursus aku tu bila time kena pakai baju sutera, mereka2 kelihatan sungguh anggun sekali.. Aku rasa rendah diri plak.. Hahaha.. So, aku beli la.. dalam duk pilih2 tu terbeli dua pasang pulak kan? Hehehe... Lagipun tadi siang gi bank aku terkeluarkan byk sgt cash (aku ter-miscalculate on something), So aku ingat nak masukkan balik duit tu dalam bank.. But.. Hehehe.. This is a better solution.. Kan? Kan? Kan? Hihihi...

Solution 2 = 70% recovered

Solution 3:

Bila dah balik shopping tu still rasa tak nak balik.. Lagipun cam bosan je balik umah.. So aku singgah umah Shelly.. Hehehe.. Lepak situ dan tunjuk2 baju.. Hehehe.. Borak2.. Lepak2.. Sampai la rasa ngantok.. So, aku balik la umah akhirnya..

Solution 3 = 90% recoverd

Solution 4:

Sampai umah.. Mandi.. Pasang la wangi-wangian seperti ini...

Now, bilikku sudah berbau seperti kedai lovely lace.. Hmm..... Mooooo (silap bunyi hiks)

So, sambil menikmati kenyamanan wangian ini, aku menulis blog ini.. hiks...

Solution 4 = 99% recovered

Dalam dunia ni, nothing is perfect k.. Hehehe.. Study time? Tomorrow never die.. Hehehe.. But the exam is on Monday so.. Tomorrow will die on Monday. Hikss..

No comments: