Saturday, April 05, 2008

I'm Still Here.. Save n Sound..

Huarrgghhh.. Ngantoknye.. Penatnye... Tak Larat!!!! Ini la perasaan aku sepanjang minggu lepas dan sekarang ni.. Aku tak bukak blog, in-fact aku bukak internet pun jarang sekarang. sebabnya???

Ni la schedule aku (lebih kurang la) sejak bermulanya kursus yang paling BOHSAN dalam hidupku:

7.00 a.m: Bertolak dari rumah
7.20 a.m: Sampai rumah Purp (Atau Purp yang sampai umah aku.. kitorg rotate)
8.00 a.m: Tersangkut di Federal Highway..
8.20 a.m: Sampai
8.30 a.m: Mula Kelas
11.00 a.m: Wish I'm somewhere else
2.00 p.m: Wish I'm somewhere else again
4.00 p.m: I cannot stand this anymore.. HELP!
5.00 p.m: Finally finished..
5.30 p.m: Tersangkut di Federal Highway
6.00 p.m: Sampai...
10.00 p.m: Soo tired.. eyes so heavy now..

By the way, aku mintak asrama tapi GAGAL... kononnya rumah aku terlalu dekat ngan tempat kursus ni (Mont Kiara).. Arghh.. Tol (Pergi balik) = RM6.60 everyday.. Minyak lagi tapi yang paling tak tahan ialah JAMMED! Aku tak larat wei... Arghhhh.. So, walaupun banyak perkara2 yang aku nak tulis kat blog ni, aku tak bermood utk menulis.. Tapi maybe after a week aku akan get used to all this..

OHHH!!! Hehehe.. by the way, untuk pengetahuan semua.. Aku dengan bangganya mengumumkan aku telah dilantik menjadi PENGHULUWATI kursus ini.. Wakakaka.. (Bodoh kan?) Aku memang tau dah aku ni memang ada bakat kepimpinan dan bakal manjadi menteri pada masa akan datang.. Ni kiranya tanda2 awal.. Hahahaha... HAHAHAHA... Disebabkan kepimpinan aku terserlah, aku telah mendapat sokongan 100% menjadi penghuluwati walaupun aku menolak.. Hahaha.. So, baik korang berbaik2 ngan aku.. nanti projek2 or kontrak2 atau anak2 korang nak dapat biasiswa ke.. Korang dah ada kabel besar.. Aku la! Hehehehe.. Bakal menteri di Jabatan Perdana Menteri.. Hehehehe...

Okla.. nanti kalau aku rajin, aku story2 lagi ek.. c ya'!

No comments: