Wednesday, October 19, 2005

Kat mana korang suka bukak pose?

Semua dah kenyang ni.. tu yg senyum memanjang tu..hehehe...

Adoi kenyangnya.. dah overdose dah ni.. hmm ni la akibatnya kalau bukak puasa tak ingat dunia.. hehehe.. aku bukak puasa kat Mines Resort City semalam.. Sempena Launching LabVIEW 8, NI jemput untuk majlis launching dan berbuka puasa.. aku taknak pegi sebenarnye sebab tak larat nak dengar talk yang hampir 3 jam tu.. tapi dah kawan2 ajak pastu dekat lak tu.. so aku angkat kaki la jugak pegi itu pun sebab kawan aku sanggup angkut aku..( hehehe.. tak larat la nak drive sendiri..).

Sebenarnya aku tak suka bukak puasa secara buffet ni.. sebab mesti akan makan lebih dari sepatutnya.. lebih baik just beli satu dua juadah kat pasar ramadhan.. pastu balik umah makan apa yang ade je.. Kalau tak kerana free, sah aku takkan makan kat sini.. bukannya tak sedap tapi tak berbaloi.. cuba bayangkan harga berbuka puasa kat sini utk dewasa RM55++.. makanan mmg banyak tapi tak kan laratnye nak makan semua.. sekali sekala bolehla atau utk special event ke.. kira ok la.. nak kata mahal tak leh jugak sebab aku rasa kalau dinner bukan bulan puasa lebih kurang ni jugakkan harga dia..(kat tempat2 macam ni la..)

Apapun.. sempena bulan puasa ni sama2lah kita ingat-mengingati supaya jangan membazir ok.. kalau membeli di pasar ramadhan tu janganla beli ikut nafsu.. beli macam kita nak makan malam biasa ja.. Jom kita berjimat dan simpan duit utk sambut raya.. pastu beli album Mawi yang ori.. ahakss..

p/s: Mawi besh gila smlm kat muzik@Ria.. happening tul Mawi ni.. Mawi.. Mawi. lawak la ko ni..

No comments: