Tuesday, October 11, 2005

Simpati Aku.. – Udah2 le tu.

Aku tulih ni sebab aku tgh boring.. aku tulih waktu weekend baru ni..Cuma aku hold posting ja.. housemate aku balik kampung jadi malam2 aku duk buang masa baca @15 sorang2.. tu la aku tertulih pasal Mawi lagi ni.. isk camna nak stop ni.. baca je lah ek..

Ada beberapa golongan yang menimbulkan rasa simpati aku bila wujudnya fenomena Mawi.. actually mula2 geram pastu simpati..

Golongan Pengutuk:- Mula2 aku betul2 geram bila baca post2 diorang kat @15 dan di forum2 dan web.. golongan ni terdiri dari orang perseorangan malah ada jugak kalangan artis.. golongan yang tak habis-habis mengutuk ni memang kesian la sebab tak dapat terima kenyataan dan juga hari2 dok pikir idea baru nak ngutuk Mawi tak pun recycle idea2 lama.. memang tak habis2.. memang pelik.. kalau tak suka tak yah la kutuk lebih2 lainla kalau Mawi tu betul2 buat mende yang patut di kutuk contohnya terlibat dalam dadah ke, merompak ke, menipu ke..

Golongan Match Maker:- Sebenarnya bagi aku ni golongan budak2.. sibuk nak jodohkan Mawi ngan Marsha.. kalau korang tak caye baca la kat @15.. sekarang ni sampai gadoh2 sebab ada fanatic M&M ada fanatic Diana.. Suka hati la Mawi nak kat sape pun.. tok sah la buat mende tak berpaedah tu.. Kalau korang rasa Diana tu tak sesuai ngan Mawi.. Marsha tu pun bukannya sesuai sangat.. aku je yang sesuai (opss.. acah je).. Bagi aku pasal jodoh ni tak yah la kita lebih2.. pandai la Mawi tu buat keputusan sendiri.. Kalau korang baca post aku pasal Fenomena VS Jantung.. aku nak komen sikit.. ada la yang tak suka bila aku kata "D" tu 'bodoh'.. so aku nak explain sikit.. dan sorry la mungkin perkataan bodoh tu agak kasar.. tapi bagi aku D tu memang agak kurang cerdik dalam handle bende ni tak bermaksud dia bodoh akal fikiran dlm semua segi dan juga tak bermaksud dia tak layak untuk Mawi.. Bagi aku kalau "D“ ni tak ade mungkin lagi teruk kot si Mawi tu kene gossip.. jadi sebenarnya setiap yang berlaku ade hikmahnye.. Jadi dengan sesiapa pun Mawi end-up nanti.. itu dah jodoh ketentuanNya..

Golongan Fanatik Terlampau:- Aku ngaku aku fanatik Mawi tapi aku tak tergolong dalam kategori ni (rasanye la..) segelintir ja golongan ni.. tapi mereka ni la yang mencemar golongan fanatik macam aku.. Fanatik yang tak ikhlas.. fanatik yang mempunyai harapan terlalu tinggi pada Mawi dan terlalu mengharap Mawi menjadi seperti mereka nak..Mawi tak leh buat ini & patut buat itu..isk fenin aku.. Mawi mesti lagi fenin la.. jadi fanatik camni memang kesian la.. Kalau nak fanatik biarla yang bertempat.. sokong seadanya dengan ikhlas..

Golongan Penentu Masa Depan:- Ni mungkin termasuk semua golongan2 di atas sebab diorang ni sibuk nak tentukan masa depan.. pasal Mawi takkan kekal lama la.. pasal jodoh Mawi la.. Pasal Mawi akan jadi terBest antara semua makluk kat bumi ni.. apa kata just wait and see ja.. Aku memang harap Mawi akan jadi terBest dan kekal lama tapi sebenarnya semua tu bergantung pada diri Mawi sendiri.. Orang kata kene ade give and take.. kita sokong Mawi, Mawi pun kene up to the standard la.. penyokong mungkin lari.. tapi aku yakin aku tetap akan sokong Mawi.. :-D orang lain aku tak tau.. Aku pun yakin Mawi sedar semua ni.. So kita berdoa jela moga Mawi terus improve dan improve ok.. WORLD!

No comments: