Tuesday, July 08, 2008

Huhuhu...

My parents nak balik umah diorang hari ni.. To be exact, around 2 hours from now.. Huhuhu.. Saya sedeh.. Nanti saya tinggal sorang2 kat rumah... Purp tak bawak SATC.. Huhuhu.. Saya sedeh la.. Tapi Purp and Shelly tgh plan nak tengok citer tajuk lucah.. Hikss.. Saya nak join la.. kalau tidak nanti saya sedeh lagi.. Tengok citer tajuk lucah ni best jugak rasanya... Jangan salah paham tau.. citer ni "U" = UMUM.. Tak tau la nape tajuknya begitu.. Ataupun aku yang bengong.. HAHAHA..

Oh.. Aku meroyan lagi nampak gayanya.. Ni mesti sebab aku sedeh.. Huhuhu.. Sian kat aku.. Purp kata tak tau lagi nak tgk citer tu hari ni ke esok.. sebabnya kena confirm ngan Shelly dulu.. Huhuhu.. Aku sedeh...

Movie plan: Hancock - Hero: Will Smith

2 comments:

Anonymous said...

wei... x rock lah sedeh2... klu nak sedeh2 tgk lah citer sepi... ihikkss...

CATZ said...

ehm...tak nak ajak aiiii kewww??