Thursday, July 24, 2008

Perghh.. Wahhh.. Ermmmm...

Sorry la ye.. I nak buat entry yang pasti meruntun jiwa.. Ahakss... Tadi lunch time, me and purp gi makan KFC pastu.. on the way back aku teringin lak nak beli raja buah ni.. So, aku beli selonggok and terus singgah di rumah aku dan menjalankan xtvt yang sungguh memberahikan ini.. Hehehe..

Setelah makan beberapa ulas.. baru teringat nak amik gambar.. hihihi..
Close Up...
Second Round.. Hihihi..
Nyam.. Nyam...
Purp cuba bakat bukak durian..
Ni kategori penat makan la ni.. sampai kena guna dua belah tangan..
Save the best for last...

I'm in heaven... HAHAHAHA..

Lepas makan kitorang Zzzzz 20 minit.. pastu masuk opis balik..

Inikah amalan makan yang sihat? d.i.e.t? Adakah perkataan ini memberi apa2 makna? Haksss..

6 comments:

Anonymous said...

fuhhh..
duriann...sedapnyaaa....ni buat aku teringin nih..
depan umah aku ni pun ada jual..iskkk..silap2 aku pi beli ptg karang...uiii...pantang aku tgk ni..nak makan duriannn..

orren said...

I ni memang HANTU durian, why you come out with this hot topic??? You make me angre becouse I cannot eat durian.....no durian right now in Sarawak...You make me crazy thingking that I absolutely cannot eat DURIAN RIGHT NOW!!!!!

Bangla Tambak Johor said...

huwa huwah huwak..

memberahikan sungguh posting ini.

huwak huwak huwak.

activity mengular yg sungguh sehat!

Saira said...

Catz.. beli la jangan tak beli.. HAHAHA!! Tadi kitorang makan sampai terbongkang..

Orren.. Siannya.. Huhuhu.. I tolong makankan yer.. hiks hiks hiks.. Nyam nyam nyam..

Nora.. Memang.. xtvt mengular cintakan negara ni.. makan buah-buahan tempatan.. HAHAHA...

PurPlè said...

i'll miss this moment when u r away for 2 years! uhukkkssss....

Saira said...

yes purp.. yes.. huhuhu..