Wednesday, July 02, 2008

No More La La Land...

Aku sungguh busy sekali.. First of all, of course la pasal rumah baru yang memerlukan perhatian aku kan.. Tapi aku juga sungguh malas sekali.. So, bila busy + malas = tension...

Kerjaya baru aku:

1. Aku jadi plumber.. Aku sekarang dah pandai jadi tukang paip.. Hahaha.. Sebabnya aku baru je tukar kepala paip aku untuk mesin basuh aku..

2. Aku jadi bibik.. Hehehe.. Mula2 dulu aku upah Indon kemas baju2 aku pastu aku rasa cam tak berbaloi sebabnya aku kena amik dia jauh pastu aku pun tak sure mana nak kemas, mana nak buang, mana nak simpan.. So, jadi la bibik untuk diri sendiri

3. Aku jadi administrative officer.. Dalam dua, tiga hari ni aku dok sibuk mengexplore beberapa website untuk dapatkan maklumat.. Aku cari best price motel kat missouri (pastu check google map lak utk pastikan it's a good location), pastu aku duk kaji website bandar columbia untuk memastikan samaada aku boleh bayar letrik, air dan sewer secara online, pastu aku dok sibuk menguruskan + membayar visa process.. (Ni siap menyumpah2 maybank customer care yang kurang care kat aku pagi tadi) dan lain2 process documentation..

Aku sebenarnya physically and mentally exhausted.. Aku duk pk pro and contra pegi awal ke us.. Pastu duk pikir camne aku nak duk umah sorang2 lagi.. Abby outstation and Shelly dah tak larat nak tido umah aku..

Aku no more in la la land.. What happen to David Cook now? I absolutely have no idea..

4 comments:

Bangla Tambak Johor said...

takot ke ek nak tido rumah baru sengsorang?..
if u ask me..i am takoooottt.

Saira said...

Ntah la takut ke idak.. Tapi yang pasti i tido jugak la.. Rasanya ok kot.. Bukak tv la.. hikss.. malas nak tidur umah kawan lagipun nak mengemas sikit2..

CATZ said...

mek...
ko tak baca online news keww??
David Cook dah kawennnn semalammmm...
melehpassss koooo....
tu lahhhh..lain kali updet news tuhh

Saira said...

David Cook dah tawen??? Huhuhu.. Tak jadi la gi Missouri.. Huhuhu.. On the second thought.. Takpe, nnt i suruh David C masuk Islam pastu leh tawen ngan Saira.. Hehehe..