Monday, June 30, 2008

Dear Sasha.. I Must Confess.. I Miss You So Much!!!

What I'm doing now?
Meeting Sasha again and blogging at my old house...

Why I'm here?
Final check for any left behind and clean my old room, coz Eva still live here...

What I'm going to do next?
Go to bank and makes a bank draft of USD365.00 for UMC Apartment...

Start blogging...

Semalam adalah hari pertama aku tidur di rumah baru.. Aku rasa sungguh happy sekali... Finally! Rumah aku terasa sungguh besar sekali.. Maklumla aku tidur di bilik utama yang hanya mempunyai katil bujang yang buruk sahaja... Semalam juga merupakan hari terpenat buat aku.. Tapi disebabkan EURO 2008.. Aku tetap tidur lambat.. Hiksss..

Bercakap pasal EURO 2008.. YESS!!!! Yay!!! WoooHooo.. Spain wins!!!! SPAIN IS EURO 2008 WINNERS!!! Hahahaha.. Aku rasa tahun ni tahun bertuah untuk sesiapa saja yang aku sokong.. Kalau last year American Idol dan Copa Amerika yang aku sokong kalah.. This year I have a touch of gold... Hakss.. David Cook and Spain!!! Yay for me! I'm happy... HAHAHAHA.. WOOHOO!!! YAY!

Back to my new house story.. Semalam aku telah ditipu oleh lori sewa.. Bodoh punya lori sewa.. Aku malas nak citer detail tapi aku telah ditipu almost RM200 oleh lori sewa bangang itu.. Adik aku penah cakap.. Kalau dah cina, memangla penipu.. Aku nak edit sikit.. Kalau dah penipu tu, melayu ke cina ke.. Penipu jugak.. Kalau cina tipu aku akan rasa marah.. Tapi kalau melayu yang tipu aku bukan takat rasa marah.. malah aku rasa kesal dan kecewa.. Untuk pengetahuan kekawan semua.. Kalau nak sewa lori pastikan jangan sewa dengan En. Azmi (Anda boleh lihat di tiang2 lampu iklan lori sewa dengan nama ini) Sampai sudah aku tak dapat mengawal mulut aku dari menyumpah.. tetapi aku tak nak la this stupid things spoiled my day kan.. So, I made no confrontation.. I just want to tell you guys.. Elakkan En. Azmi Lori Sewa... Banyak lagi penyewa lori yang lain ok..

Semalam juga aku telah membengongkan diri aku lagi.. (In a good way) Aku tak tau nak pasang astro kat mana.. Bilik aku ke? Ruang tamu ke? Setelah pikir2.. Aku pun malas nak pening2kan kepala.. Aku telah menerima cadangan Astro guy tu untuk buat splitter... Hehehe.. Now aku boleh pilihla.. Nak pasang astro kat bilik boleh.. kat ruang tamu pun boleh.. Kena angkut decoder je la.. (Sebab aku tetap ada satu astro jer) So mahal sikit la kena charge.. Yang penting aku puas hati.. Dan seriously, aku lebih suka berurusan ngan cina lagi dari ngan orang melayu (mungkin apply utk semalam ja) Aku tetap rasa orang yang buat grill and wiring umah aku is a good malay guy.. Honest and buat keje okey.. Tapi... (I'm start again... *#&*~&%^^@##@)

Ok la... No pics sebab ntah la.. Tak larat kot.. Kesimpulannya.. Rumah baru aku memang best.. Hiksss... The only weakness is Sasha is not around... I hope, in the future.. there will be a new Sasha.. HAHAHA (Tak reti2 nak beli sendiri ke???) Hikssss...

2 comments:

Anonymous said...

Aku pun kena tipu dengan lori sewa bernama Azmi (kawasan sekitar Bandar Baru Bangi). handphone kat papan iklan dia 019-6647724.
Tak tau la Azmi yang sama ke tak. Memang aku kena tipu gila-gila. RM100 burn. Kepada orang yang nak ambil lori sewa di sekitar Bangi, berhati-hatilah..

Dia ni ada dua orang. Adik dia nama Halim, abang dia si Azmi tu. Dua-dua memang melayu penipu. Menyesal aku, niat nak tolong orang Melayu. Bangsat rupanya.

akukacak said...

Sedih mendengar apabila ditipu pengusaha lori. Habis buruk dah bisnes lori kalau macam ni.

Andaikata suatu masa nanti memerlukan khidmat sewa lori, hubungi la saya. Saya menjanjikan pengalaman manis kepada pelanggan.

Boleh layari www.lorisewa.officialsite.my ataupun hotline 0173069707

Tumpang iklan sekali...hehehe