Saturday, June 28, 2008

Take Five!!! Errr.. Five?

Isk penat sungguh mempacking barang ni.. Banyak jugak rhupanya barang2 aku.. Tapi biasala kan aku ni slow sikit kalau wat keje2 sebegini.. Buat keje sikit.. Take five.. ten.. errr.. 60.. hikss.. Pastu tadi pagi aku gi umah jap.. beli kunci depan yang baru.. Rosak lak kunci tu.. Aku suruh indon yang keje situ tolong pasangkan.. Pastu balik umah sambung kemas.. sebelum tu singgah kedai mamak dulu beli air.. Aku beli.. milo, sirap limau dan nescafe ais.. Hakss.. Dahaga beno.. Sebenarnya tak dapat decide nak minum yang mana.. So aku beli semua.. Hikss.. Alasan. Milo - Sebab milo mamak tu mmg sedap.. fav aku la tapi aku rasa tak menghilangkan dahaga.. Goes to sirap limau - Rasanya ini minuman menghilangkan dahaga.. Pastu aku rasa aku perlukan caffeine untuk kesegaran.. So, here goes nescafe ais.. Bengong jugak aku ini..

Ok la.. dah alang2 take beberapa fives ni aku nak tulis la sikit pasal the latest movie aku tengok.. iaitu Incredible Hulk..

Aku bagi citer ni 4/5 stars.. Aku ni yang selalu kepeningan ni ingatkan citer ni Hulk 2.. Rhupa2nya totally citer baru.. Tak de kena-mengena pon ngan citer Hulk yang lama (Yg Eric Bana berlakon tu).. For me, citer ni lots, lots better la.. Aku suka.. Hulk yang baru ni lebih hemcem (waktu jd orang la) dan lebih alive.. Aku suka la.. Pastu aku suka gak cameo Iron Man (Mr. Stark) at the end of movie ni.. Aku baru tau deme ni kait-mengait.. Aku sungguh kurang ilmu dari segi ini.. Lagi pun semenjak dua-menjak ni aku mmg kurang berilmu pengetahuan tentang latest movie ke apeke.. Sibuk sangat la kononnya.. Yang aku tau.. Oooo.. citer baru dah kuar.. Macam best je.. lets tengok.. hikss... Aku terhibur - Itu yang penting kan...

Adios for sambung kemas.. Argghhh M.a.l.a.s.... Aku rasa inila last night for me n Sasha.. Huhuhu... I'm gonna miss Sasha the most.. Believe me.. Hikss.. Sasha!!! Please follow me.. No more "Sasha Wireless" at my new house.. huhuhu..

1 comment:

CATZ said...

hehehhe..
thanks for calling me last nite bebeh.. good luck with ur packing macking...i believe now are already at ur new crib..hows thing?..penat?? (soklan stendet yg patut di jwb dgn panampo kannnnnn??..huhuhuhu)

hope u can get free wireless from ur new kejiranan..