Friday, June 13, 2008

Holiday in Kuching - The Arrival

Friday (Flight time - 7.40 p.m)

Di kala2 kesibukan persiapan ke US dan juga persiapan menyelesaikan urusan rumah baru aku perlu stop! I already planned vacation di Kuching, Sarawak around 2 months ago.. Tiket dah beli maa.. So, here it is.. I'm now in Sarawak..

I'm sitting alone and snap2 LCCT and others... Just happily doing nothing and staring at nothing..

Dalam flight agak segan2 kucing nak amik gambar.. so tak amik la.. This is actually my first domestic flight, so ada rasa nervous sikit la.. The truth is I always nervous when using public transport. Naik bas nervous, naik train nervous, naik ferri pun nervous.. Sebab tu la, kalau boleh semua2 pun aku nak naik kete..

Anyway, back to story..

Sedang aku duk dalam kapal terbang tu, tetiba perut aku rasa tak selesa.. kepala pun pening2.. Nape ek? Isk isk isk.. rupa2nya aku leh terlupa yang aku ni ada penyakit travel sickness.. Alamak! Aku tak amik ubat (dan mmg takde beli pon.. langsong tak hingat).. So, aku pun men-psyco diri aku... lupakan.. lupakan.. it just in your mind.. So, I survive the 1.5 hours.. But this also made me very, very tired (I mean like more tired than what I suppose to be..)

Wait for 15-20 minutes more here coz my flight arrived earlier.. 15 minutes prior to schedule..
Ni muka2 riang menyambut kedatangan aku..

My sis (oren) and family.. Aku lupa lak nak amik gambar drivernya.. hihihi.. Hmm.. sambil2 tu my sis sempat menunjuk2 cincin hadiah sempena Mother's Day hari tu.. (Huhuhu.. takde sape pun kasi i hadiah.. I ada babies gak.. bewarna hijau dan sentiasa perlukan matahari)


1 comment:

Anonymous said...

Selamat datang ke Kuching!!!