Monday, June 02, 2008

Why Monday is my OFF Day...

Hari ni bangun2 je terus rasa malasnya nak gi keje.. Serius malas.. Kalau gi opis pun sah tak buat keje.. Tapi sebab sebenar nape aku tak gi keje hari ni ialah.. aku dah guna both my Saturday and Sunday to the fullest.. Jadi aku rasa aku ada alasan yang kukuh utk cuti pada hari Isnin.. Hehehe..

What am I doing on Sunday? Well selain dari drooling myself over David Cook.. Aku temankan Shelly gi PWTC untuk tgk pameran hiasan dalaman which make me more miserable.. but I'm gonna make an entry khas utk pameran tu la.. Later.. What I'm gonna talk about now is.. What I'm doing after that exhibition.. We spent some time at The Mall.. Makan kat Kenny Rogers and then, I just cannot stop myself.. I do some more unneeded shopping.. What I'm buying?

Ok.. Why these accessory? Yg sudut kiri bawah tu gelang besar.. Yg tengah tu rantai panjang dan atas kanan ialah cucuk sanggul (macam la panjang sgt rambut)

I have absolutely no idea why aku beli bende2 tak penting ni.. Tapi aku rasa rantai tu cun la.. Gelang tu pun aku suka.. Cucuk sanggul tu a little bit useless sebabnya dua-tiga kali aku cucuk terburai jugak rambut aku.. Mungkin takde skill kot.. Then what else?

What? Beli kasut lagi? Why? Why?

The shoe is a mistake.. I mean lepas aku decide nak beli then aku rasa nak tukar color tapi malangnya dah tak leh sebab aku dah mintak promoter tu buat lubang baru kat kasut tu.. Aku frust sebab aku rasa color hitam ni boring la plak.. Satu lagi tu color light brownish.. Huhuhu.. Tapi, again the question? Why I'm buying this sandal? And why I can't stop myself? And I also bought some more unnecessary things..

Again.. Why I bought these thing? That's my Sunday's shopping..

And we also went to various kedai perabut to survey things u know.. Mainly because Shelly will move to her own house soon and that makes me miserable even more.. I have to wait 2 YEARS!

4 comments:

Anonymous said...

pergh..shopaholic nya ko nih...

Saira said...

No so shopaholic la.. But this has to stop.

Anonymous said...

'monday is my OFF day"..huhuhuhu.ko ni kerja apa mek?..hiks..otak jahat aku nih duk pikir lain jee...ye lah..ahad dah 'kerja keras'..monday OFF gitew..para CEO bagai nak bermeeting..hhehehhehe..jgn mare..mek gurau je tawwwww..

Saira said...

Catz.. aku tau la ko ni 18sx.. Tok sah mencemarkan blog aku yg 'innocent' ini..

By the way, i keje kat tempat yg CEOnye asyik bermeeting je kejenya.. pastu biar 'adik' diorang yg buat keputusan.. Hakksss..