Tuesday, July 22, 2008

Untitled...

I just back from blood lab kat kajang.. Kena buat test blood for MMR.. Sepatutnya tak yah tapi since aku memang tak simpan buku kesihatan (waktu sekolah2 dulu) yang simpan maklumat immunizations aku.. aku kena la buat blood test sebagai bukti yg aku ni dah penah kena cucuk2 itu.. Untuk 3 test ni saja aku kena RM225.00.. Mahal wei.. kopak.. kopak.. Pastu yang lagi tensi, utk cocok MMR ni RM50.00 ja.. Aku tanya diorang, boleh tak aku just cucuk jer? hiksss.. Tapi cam tak leh je kan.. unless aku mmg takde la MMR ni dlm badan aku.. Result? 2 weks from now.. Lambat lagi.. nasib baik sempat..

Ok la.. Sebenarnya malam tadi aku memproses laptop lama dan baru.. Hehehe.. So, Ini jalan ceritanya..

Kita mulakan cerita dengan muzik orchestra.. ta da da da.. ta da da da... hikss
[Iklan] Saira excited sambil catz inter frame :-p
Sepanjang malam tadi proses membuang dan mengemas data dilakukan.. Semua maklumat2 "XXX" telah di delete.. Pengguna seterusnya pasti tidak dapat mengorek rahsia hitam pengguna terdahulu.. Yang putih2 saja ditinggalkan.. Hiksss
Ini adalah beg yang memanggil2 untuk digunakan.. Huhuhu.. Sedeh..

Sekian cerita malam tadi + pagi tadi... Sekarang nak buat hardcopy utk projek opis yang bakal ditinggalkan..

No comments: