Monday, July 07, 2008

US Embassy Appointment... & Ramblings...

Yay! Akhirnya aku dah buat appointment utk gi US Visa Interview.. Slow betul aku ni.. kekawan aku yg seangkatan mostly dah gi dah.. Ada yang dah selesai pun.. tinggal nak terbang je tapi aku ni mek kura2 sikit.. hiksss...

Interview Appointment Date: 11-Jul-2008

So, rasa nervous la jugak sikit2.. Hehehe.. Sat gi aku tersengih2 kat embassy tu kang nampak tak serius lak kan.. hikss.. Rasanya semua dokumen dah shiap.. Yang tinggal nak confirmkan location je.. Ada kata kat bangunan MCA.. Dalam web pun kata Visa kat bangunan MCA tapi kat surat confirmation ni kata kat US Embassy - Malaysia, Jalan Tun Razak.. Isk isk isk.. Kena tanya San ni, dia wat kat mana hari tu..

Okla.. Sebenarnya semenjak Sasha takde ni, aku macam malas memblog.. Pastu sekarang ni sibuk ngan umah baru lak.. my bro pulak baru register UiTM Sabtu hari tu.. Pastu Sabtu malam my older bro buat kenduri kekah anak2 dia.. Sungguh sibuk jadual aku kan.. Hehehe... Now my parents ada kat umah aku.. Lepak-lepak.. Sian diorang sebab aku gi keje.. Tapi yang bestnya tgh hari ni balik umah sebab mak masak.. Yay!!! Hahaha.. I suka.. I suka... Esok diorang balik la plak.. Sedih.. Huhuhu..

Okla.. Rasa cam dah meroyan dah sikit.. Tadi membaca review catz yang masih lagi jiwang ngan filem Sepi tu.. Cakap hanya org yang tengok je dapat paham.. Huhuhu.. Jiwang!!! Mood aku sekarang ni tidak sesuai untuk berjiwang jadi aku tak tgk la kot citer tu.. Opss.. bukan jiwang kata catz.. Realiti.. Realiti nangis2.. Huhuhu.. Even jantan macho pun nangis katanya.. Adakah hubbynya yang dimaksudkan itu??? Hiksss..

5 comments:

Bangla Tambak Johor said...

wah wah wah..
saira..haku rasakan..kita macam nak kena nengok lah pelem tuh..kekekeke.

Saira said...

hehehe.. Aku rasa catz mesti angin ngan aku sebab gelakkan citer tu.. Aku tak nak la tengok citer meruntun jiwa.. ponat la.. Not in the mood ok.. hikss..

CATZ said...

korang pi lah tgk....lain tau dr filem ucop selam atau pilem prof uitm itewww...ni kelas lain oke...bukan kelas2 ucop selam oke...

Anonymous said...

Rasanya filemtu samaje taraf ngan filem CINTA...nanti kuar hari raye niii.... Filem CINTA aritu Orren tengok boleh tertidur depan tv..SEPI emmmm Zzzzzzz.....

orren said...

Rasanya filemtu samaje blues ngan filem CINTA...nanti mesti kuar hari raye niii.... Filem CINTA aritu Orren tengok boleh tertidur depan tv..SEPI emmmm Zzzzzzz.....