Monday, September 22, 2008

Esok bermula musim luruh...

Itulah menurut weather channel sebentar tadi.. musim luruh bermula pada jam 11.## esok... Boleh ek predict cam gi tu.. Hebat.. hebat..Tapi tadi aku tgk daun2 dah mula bertukat warna.. Nanti aku snap2 picture ok...

Ok la antara tujuan lain entry hari ni adalah untuk menunjukkan masakan bukak pose aku yang di ajar oleh catz si kucing tomei... :p

Sambal tumis udang.. cili kering tu penyek2 lepas rebus guna botol jer.. esok2 baru nak g beli blender..
Sayur masak air.. yang ni aku hentam je.. ok la.. sayur...

Ok la.. no new story.. c ya later guys..

3 comments:

Mimi said...

makin maju! xlama lagi bolela buat rendang, laksa, dan sebagainye~

eh betulla catz ckp, kalau tringin nak wat steak lagi senang.. ko beli je bbq sauce, marinate, pastu pan grill je. Pastu rebusla potato, brocoli ke or goreng fries..

bosannye idup kat opisniehhh... aku kepalaran! rindu plak kat ko n lida.. hehe

Anonymous said...

hahaha.. ada la kemajuan.. baru la 1st time aku buat sambal tumis.. tapi menurut mak aku.. adik aku expert buat sambal tumis.. anyway dia mmg lg terre masak dr aku.. hehehe..

Nanti aku cuba la buat steak tu.. yang sebenarnya malas wei..

Mimi.. bila aku n lida blah baru ko rasa rindu ek? isk isk isk..

Anonymous said...

wah..
bravoooo...ada jugak rupa sambal resepi aku tuh ye....hahhahaha..
ko lenyek2 pakai botol ye..wahhh..gigih nak mkn sambal....
syabasss...satu kemajuan nih....