Saturday, September 13, 2008

Excuse Me...

Sekarang tengah gap time antara waktu kelas.. So, aku amik kesempatan ni utk study... But you know what study worst enemy (at least for me).. FOOD!!!!!!!!!!

Aku dari dulu2 lagi.. Kalau study mesti kena makan.. (That is why aku tak kurus, time study dulu kejenye melantak).. kesimpulannya otak aku perlukan makanan utk proses.. And as we all know.. sekarang ni kan bulan pose.. So, tak leh makan = tak leh study.. Huhuhu.. Aku tgh concentrate study tadi.. Tetiba je.. rasa tersangat la lapar.. Tak leh makan.. so, aku stop main internet jap.. So, malam is a very good time to study.. tapi time study malam hanya boleh start kul 10pm after all the series.. hehehe.. Ada citer baru launch.. Ape ek tajuknya.. Oh.. "Fringe"citer pasal ejen la.. highly clasify case.. Ala2 vvip special agent... Contohnya kes pertama (pilot episode) citer pasal baca di sini ok... aku malas menaip.. hehehe.. tapi aku rasa citer itu sungguh menarik, tertarik sungguh da' boom...

So.. what to do? Maybe after bulan puasa akan normal balik since I can study properly during the day.. So, malam tak la critical sangat...

Ok.. That's all for now.. Kelas start lagi 20 minit.. Dan saya rasa tersangat ***** (tak leh sebut.. tak baik).. Semalam, aku ngadu kat kawan aku yg aku tersangat letih.. dia cakap aku akan sgt letih sepanjang bulan ni.. aku cakap.. tak la hari ni je.. Dia cakap semalam2 pun aku cakap letih jugak.. hehehe... sebabnya aku suruh dia jalan slow sikit... See.. nak kena rotan ni..

Ok la.. Now kelas akan start lg 15 minit.. Nak study tapi malas.. Tadi dalam kelas DSP.. Aku tak paham kebende pun.. Tapi after tenung-renung dan tenung lagi buku tebal yg berat itu.. Aku akan paham akhirnya.. So adegan tenung-menenung tak dapat diteruskan.. hanya berjaya selama 30 minit sahaja, kemudian adegan tenung-menenung digantikan dengan adegan mengadu dan merapu di sini.. Hehehe..

c ya!

1 comment:

PurPlè said...

food... i absolutely gonna miss the food here. ko tau, mcd ada spicy mcnugget... perghh... mmg pedas. i'm gonna miss it too. tu blum lagi food yg lain2. apa hal aku citer pasal food ni... hiksss... klu lah US & UK tu dekat, bleh lah kita together-gether having dinner kan... aku rindu la nak makan dgn ko! ok stop talking about eat & food.

at least tenung buku tu pun kind of effort. tp tu kategori gear 2. so better change to gear 3 & so on k! caiyok3x!