Tuesday, September 02, 2008

New Progress...

Hari cuti hari buruh kat sini.. So, takde kelas.. Tak tau la nape aku sungguh malas sekali.. Aku tak study langsung hari ni..

Berita terkini.. Sekarang aku dah ada sofa kat umah.. Alice bagi.. Actually mula2 dia amik dari jiran yg dah taknak sofa tu pastu dia pakai satu malam.. Anak dia tak suka sofa tu sbb kecik.. So, dia tanya aku nak ke idak.. Of course la aku nak.. Aku jugak dah beli tv.. tv yg Alice bagi kecik sgt pening kepala aku.. Aku beli tak la besar sgt.. ada jiran nak jual.. 20" ja.. Murah.. dia jual 20 dollar ja.. Hehehe.. So, aku beli la.. Aku jugak dah ade blender (HAHAHA..) Ada org kasi gak tapi td try macam tak works ja.. Nanti nak godek balik..

Actually.. aku selalu lepak ngan Alice kat sini.. We talk a lot.. Ntah la aku ni tak leh dok diam rasanya.. Kadang2 aku g umah Alice.. hehehe.. ajak borak.. (ape ke hei nye aku ni kan).. I just like talking with her and dia banyak tolong aku.. Mostly all of the things inside my house dia yg kasi or tolong.. Alice ni generally baik.. actually husband dia o.k.u.. Pakai kerusi roda.. Dan dia amik major in English.. Husband dia major in social politik or general education (something like that).. So.. sometimes aku rasa cam too close lak ngan family dia.. Tapi we better have friends right? Tgh hari td anak dia buat cup cake.. n kasi aku sikit.. hehehe.. It's nice to have friends and I have no communication problem at all ngan dia.. I have no problem talking with American but have a ots of problem talking with Indian, Chinese or Egyptian.. Key words is 'Pronunciation..'

p/s: Gambar later ok!

Satu lagi.. Sini siang panjang.. Waaaaa.. Magrib kul 7.41 p.m.. Huhuhu..

2 comments:

Sandy Rich said...

See..I told you it won't be so bad after a few weeks.Selamat berpuasa...

orren said...

Citerlah pengalaman you posa kat sana camner??? Kalau tak dapat Tarawih kat masjid, kat rumahpun boleh...