Sunday, September 21, 2008

Tag Dari Catz

Disebabkan aku malas nak citer pasal hal2 di sini yang pada masa ni tak la best sangat. tensi adala.. Barula aku bermood nak tulis tag ni.. Ni pun macam homework gak.. Pas ni aku ada homework no. 2.. Dari hari tu dah d/load game CL Barca.. Jap gi baru nak tengok.. isk isk isk.. Slow betul la.. kan?

All list below is not in order okey.. :D

My top 10 most favourite food:
- Sizzling mee - mee leper
- Nasi ayam
- Nasi lemak
- Fast Food - Kira gak la ek.. kfc/mcD/rasa ayamas/Nandos/Kenny....
- Mee goreng - yang mak aku masak
- Laksa kedah
- Ayam panggang
- Mee kari
- kek coklat - ni food jugak kan?
- Hati ayam goreng pedas.. yummy!
- Ayam goreng kicap pedas - Mak aku mesti masak ni tiap kali aku balik.. heheh
- Pajeri terung
- ikan terubuk panggang

eh.. dah lebih dari 10 ke? Aku leh senaraikan lagi 20 tau...

10 things I love doing
- Tengok tv/wayang/DVD/Movies
- Baca buku citer
- Baca blog kekawan/Baca forum/news pasal Messi n Barca n football in general
- Tulis blog
- TIDO
- Makan
- Berangan
- Sembang
- Dengar muzik
- Shopping and Spending..

5 types of guys I adore:
Jawapan tak matured:
- combination of Messi, Josh Groban, Max(Roswell), David Cook, Fernando Torres, Deco and Brad Pitt and a little Matt Damon

Jawapan matured:
- combination of baik, jujur, penyayang, kaya, matured and understanding

5 things i love doing when I'm emo:
- Nangis
- Makan
- Tido
- Mengadu
- Tulis puisi (HAHAHA!)
- Shopping

5 things I love doing when I'm happy:
- Makan
- Shopping
- Makan
- Tgk Wayang
- Senyum

10 ways to win my heart:
- Buy me a ticket to Barca's games
- Buy me a ticket to Josh's concerts
- Cook for me
- Gift
- Gimme money.. hehehe.. don't ask anything in return ok..
- Belanja tgk wayang n makan (it's a combo)
- Just love me ok.. hehehe.. u'll win my heart!

My top 5 most favourite junk food:
- Coklat
- Twistis
- Cookies
- Kopok
- Soda drink

5 things I wish it could happen:
- Goyang kaki tapi masyukkk..
- Shopping without thinking
- Own a fancy car
- Travelling all over the world
- Nak jadi celebrity and famous
- Ok la.. dunia aman and no jenayah.. semua org baik dan trust is never an issue..

10 ridiculous things I wish to do before I die:
- Kawin ngan Messi
- Flirting with all the footballer I love (hint: F.Torres, Deco, CRonaldo, Iker, all the cuties)
- Owned a football club.. aku nak beli Lverpool FC
- Jadi ketua Mafia
- Jadi best friend Josh Groban
- Masuk AI dan menang and suddenly pemes
- Menang loteri
- Well... xxxxxxxxxxx hehehe
- Dancing under the star... watlz to be exact..
- Ok la.. ni paling koman la.. aku nak jadi tukang bagi air utk Barca..,

My top-10 recently most addicted songs:
Ape ye?
- Recently I listen to Within Temptation.. a lot
- Anuar Zain.. all Lelaki ini album
- Jason Castro.. aman damai dengar suara mamat ini (peneman aku jln2 di campus)
Senarai di atas, kalau kira dah berpuluh2 ok..

10 Person you wish to tag:
- orren
- sesape je la ek...

2 comments:

CATZ said...

berani ko nak flirt dgn CRonaldo..???
langkah mayat mak dulu oke...

CurieDesigner said...

wei.. suka hati aku la.. hehehe.. CRonaldo tu i punya gundik2 ja.. nanti boring i kasi u ok.. HAHAHA..