Monday, September 15, 2008

Saya kena tangkap...

Hari tu, sewaktu saya pergi ke walmart saya telah terserempak dengan kawan saya. Saya kenal dia sewaktu minggu orientasi pelajar international.

Tiba-tiba, kawan saya bertanya... Saira, adakah anda mempunyai blog? Saya pun dengan sedikit terkejut menjawab.. Ya.. Kenapa? Dia kata dia telah terserempak dengan blog saya dan ternampak gambar saya.. Dia terjumpa blog saya melalui carian google.. Saya rasa sungguh segan sekali.. Lalu saya rasa saya patut menulis blog ini dalam bahasa melayu...

Sekian, terima kasih.

10 comments:

myra said...

haha saira! i LOVE LOVE this post.

wah u know what they say, you're famous if people google-d you. mungkin ini your big break, saira.

i pun baru start blogging in bm. it felt nice for some reason.

take care ya. miss our bowling sessions.

Saira said...

Saya hampir2 bersetuju dgn awak Myra.

Malangnya, saya rasa dia bukan google-d mengenai saya sbb Saira bukan nama sebenar saya. Saya rasa kata kunci yg digunakan ialah UMC ataupun Missouri.. Dia mengenali saya melalui gambar yang tertempel di blog ini..

p/s: terasa sungguh skema sekali.. HAHAHA..

I miss our bowling session as well.. and I miss our makan2 after bowling the most.. Hehehe...

CATZ said...

hahahhaa..kelako pulak korang nih..skema sungguh laaa...

Anonymous said...

tulis dlm bm tak perlu jd skema... mcm kita berbual jer.. aku pun pkir nak mula tulis dlm bm sepenuhnya sbb mesti ada org yg akan terserempak dgn blog ni... alah mcm kakak yg kat btn tu. tp klu org msia ok lg... tp klu org sana... huhuu... mmg segan. yg penting sesi mngutuk harus dilakukan dlm bm. ;-)

Saira said...

come on purp.. skema is a joke... mmg la aku akan buat ala2 berbual.. HAHAHA..

CATZ said...

oh...ko tgh buat kelako lah ni ye saira...ok..mak nak ketawa sekarang nihh....

Anonymous said...

Ooo catz.. ko buat lawak ek.. ko gelak la skrg.. gelak.. gelak jgn tak gelak.. nanti i buat sungguh2 karang.. 10 entry menggunakan ayat skema.. nak?

:p

myra said...

saira, hari ini, saya terpanggil utk menulis dalam bahasa penjajah. haha. kerana mengalamai kesukaran untuk meluahkan betapa excited nye saya dengan raya.

tapi saya akan cuba utk menulis dlm bm. sebagai latihan utk saya sendiri. rasanya, sudah tiba masa nya utk saya mem-polish & menggunakan bahasa ibunda :)

Anonymous said...

heheee... saira i know u're making a joke... not that u never write in bm b4. cuma, out there a few people that i blog hop refuse to write in bm bcos they think they will sound so skema... i don't think it's funny... so just shoot me... :-D

CurieDesigner said...

I'm waiting for someone to say that purp.. Hahaha.. "Like I never write in BM before.."

Anyway, sesape yg rasa tulis in BM is not cool or too skema.. to hell to them! (auch! bad words??? hehehe)