Sunday, September 28, 2008

The Missouri FISH MARKET!

Hehehe.. Sebenarnya dua hari aku bukak pose makan sedap... Well, jangan salah sangka.. ok.. aku bukan baru jumpa restoren baru.. Hehehe.. Tapi rumah aku dah berubah taraf menjadi restoren ala2 the Manhattan FISH MARKET.. Kekeke.. perasan habis la ni..

Semalam aku beli banyak ikan kat Walmart.. Aku beli Salmon fresh gitu (Fresh la agaknya) dan juga talapia filet and also cod fish filet and more shrimps.. Hehehe.. So, aku bukak restoren seafood di umah aku..

Chef Saira telah masak Salmon steak yang sangat sedap semalam sampai tak sempat amik gambar ok.. Sebab seperti biasa setelah proses pengkumuhan berlaku barulah teringat kewujudan camera ku itu.. Tapi hari ni, chef Saira tak lupa untuk mengambil gambar seafood tempura yang juga begitu sedap sekali.. hehehe... Namun begitu, chef Saira terlupa untuk mengambil gambar kailan ikan masin yang merupakan pelengkap juadah itu.. Hehehe...

Tempura Plate: Udang, talapia and carret
Bila perut happy.. aku pun happy.. well bad news.. microwave aku rosak.. huhuhu.. Nak kena beli baru la plak.. microwave tu aku dapat free, so dah buruk la.. tapi rosak lak.. huhuhu.. aku perlukan microwave.. Waaaaaa...

No comments: