Thursday, January 15, 2009

I dont want tomorrow to happen... (update)

The truth.. I hate cold.. If it's aircond cold.. it's fine but.. chill cold that even my winter jacket can't really protect me.. I hate it!

Tomorrow:

MAX : -12 Celcius
MIN : -20 Celcius


Tonight till Noon Tomorrow:

WIND CHILL:
MAX: -26 Celcius
MIN: -28 Celcius


This is so far, the worst weather condition for this winter...

Just tgk news.. weather alert! Dinasihatkan semua orang pastikan pakai baju yg cukup kalau keluar.. mlm ni, out there for 20 minit boleh sebabkan frost bite dan hypertemia..
So, aku dah batalkan plan ke book store dan juga ke gym utk tomorrow.. because it is not advisable.. Nampaknya, memang kena berhibernasi la esok... Even hari ni (which is not as bad as tomorrow), the wind to my face rasa cam kena cucuk2...

p/s: for american idol fan.. it's starting yesterday... :D

5 comments:

Anonymous said...

berhibernasi jer lah esok.

Saira said...

I can't... I promise myself to go to gym on a free time.. so, since masih cuti.. aku kena g gym.. but, well.. maybe I give it an off for tomorrow :D

Anonymous said...

oh yer... kt sini aku dgr fly.fm. so simple, sbb boleh dgr pakai winamp... save as playlist, then bila nak dgr load jer. btw, since yesterday they keep talking about american idol. aku pun jd updated dibuatnya.

orren said...

Jangan lupa on heater .....jgn jimat sangat....bancuh kopi panas to warm your body...

Saira said...

Purp..

Aku seperti biasa memang ikut american idol.. kat fox channel.. right now, masih audition phase.. it's gonna be fun since I'm here.. hehehe..

Orren..

Ye.. sekarang ni memang hari2 pasang heater.. all the time.. bil tinggi is not a concern anymore..