Tuesday, August 25, 2009

1st day at school...

Hari ni bermulalah semester Fall 2009... Maka setelah berehat selama hampir 3 bulan.. aku akan memulakan semula rutin sebagai seorang pelajar... Mungkin sebab otak ni dah lama berehat.. dan mungkin jugak sebab bulan puasa.. Aku rasa sangat letih dan juga pening kepala... Well.. I'm not ready for school.. :(

About my classes.. Dalam entry sebelum ini aku dah senaraikan subjek semester ini tetapi terdapat perubahan... Aku terpaksa drop kelas advanced radiation detection electronics.. Alasannya ialah professor yang mengajar kelas berkenaan secara personal memberitahu aku yang aku sebagai student EE tidak sesuai untuk amik kelas tu sebab kelas itu mungkin advanced bagi Nuclear Engineering tapi bukan EE.. Setelah berbincang dan berfikir.. aku akhirnya menggantikan kelas ini dengan:

Interaction of Radiation with Matter <-- sound difficult right? or cool? :p Anyway.. aku harap aku boleh bawak subject ni...Aku juga sit in class (unregistered class) Electromagnetic field.. Ni class undergrad tapi aku sit in lecture untuk memulihkan ingatan aku yg mengalami penyakit amnesia utk semua subject undergrad... Subject ni penting utk projek aku..

So.. For this semester

1. Interaction of Radiation with Matter
2. Digital Signal Processing in Remote Sensing
3. Master Project
4. Electromagnetic Field (sit-in lecture only)

Hmm.. Just thinking of school makes me feel tired.. :(


2 comments:

kay karim said...

kak mas, u sngt rajin ok..siap sit in lecture lagi..bgs betul!

Saira said...

sit in lecture tu ada sbb la.. terpaksa.. huhuhu.. anyway.. rajin? thanks.. hahaha.. jarang i dpt that compliment.. biasanya org ckp i cute jer.. kekeke..