Friday, August 28, 2009

Dan Seterusnya...

Hari ni adalah hari ke-enam saya berpuasa di bulan ramadhan... Dan saya masih mengekalkan rekod bangun sahur.. Yay! *clap clap* Tapi saya tak pergi ke gym lagi, sebabnya saya selalu rasa letih selepas kelas... Dalam perkataan lain, saya malas.. :p

Hari ini saya jumpa advisor saya, dia bagi saya banyak kerja.. Saya kena design ------- (sebab saya malas nak cerita panjang sangat) Kesimpulannya, saya kena banyak baca buku dan buat revision terutamanya subject electromagnetic field dan saya sangat malas... Bila saya nak baca buku, saya mesti teringat anime "Bleach".. hari-hari saya tengok Bleach.. kadang2 sampai pukul 2 pagi... Dulu2 saya tak nak tengok bleach sebab cerita dia panjang sangat tapi saya dah addicted sekarang...


Segment : Cerita di petang ramadhan:
Semalam lepas kelas saya nak pegi ke Chong market.. Kawan yang merangkap jiran dan classmate offer untuk temankan saya, naik kereta dia.. tapi saya cakap saya nak cepat.. malas balik rumah dulu.. lagipun saya rasa Chong market tu dekat je dgn engineering school.. Saya berniat nak beli cuka sebab saya bercita-cita nak masak ikan talipia masak cuka.. Dengan gigihnya saya berjalan... Jalan punya jalan, saya masih belum jumpa Chong market.. kemudian baru saya sedar yang saya dah lupa di mana sebenarnya Chong Market.. Saya sesat!!! Waaaa.. Saya sangat penat... Jadi saya ambil keputusan balik rumah... Dengan muka kasihan, saya jumpa kawan saya.. Saya tanya adakah tawaran dia masih terbuka? Maka akhirnya saya ke Chong market menaiki kereta kawan saya... Terasa sungguh hampes sekali...

Ok.. sekian untuk kali ini.. Nanti saya sambung cerita lagi.. :D

2 comments:

orren said...

Selamat Berpuasa Saira.... Orren nak bagi pendapat sikitlah...Orren rasa bahasa Saira guna kat blongi macam formal sangat. Dari guna perkataan "saya" better Saira guna "aku" lebih realistic sikit.....cubalah....

Saira said...

Hahaha...

come on Orren.. This is what I call a game of language.. hehehe... you'll see i change in no time.. lol.. saya guna saya sekarang sebab saya rasa saya baik.. hehehe... this is my mood ;-)