Sunday, August 09, 2009

It's been 2 months and 3 weeks...

Itulah lamanya masa aku meninggalkan apartment aku di sini untuk summer break...

Maka, selama 3 hari ni, selain daripada memulihkan diri daripada jet lag dan juga unpacking.. Aku juga telah menjalankan pembersihan apartment secara besar-besaran.... Gigih aku melutut memberus lantai.. (oh, aku sungguh kagum dengan diri-sendiri.. hehehe)

Jadi aku dengan bangganya nak memaparkan hasil kerja aku terhadap apartment yang tak seberapa ini.. Aku juga mengambil kesempatan utk menunjuk kepada Purp dan Yam... Inilah rupa apartment aku sekarang... You guys should come here since I went to yours.. :-D

Untuk meng-emphasized-kan lagi aku akan membuat segment.. "dahulu (setahun yg lepas) dan sekarang" ;-D

My
living room ;-)
Dahulu....
Sekarang....

My bed room...
Dahulu...
Sekarang...

My kitchen...
Dahulu...
Sekarang...

My refrigerator...
Dahulu...
Sekarang...

Sebagai pengakhiran... aku menjamu pembaca sekelian dengan this fruit basket.. Yummy...

My fav: cherry and strawberry.. (ops.. strawberry is not my fave! :-p)

c ya! ;-)

3 comments:

CATZ said...

tgk peti ais ko aku terus insaf rasa nak kemas peti ais kat rumah banting..hahaha..
pagi tadi aku kemas peti ais kat aprtment aku..wow..mcm2 aku buang..hehhehe

Saira said...

nampak sangat peti ais i kemas kan.. kekeke...

PurPlè said...

nak gi! heheee... berangan jer la aku nak sampai US. malas lah nak go thru the hassle nak apply visa.