Tuesday, March 17, 2009

Akhirnya...

I know.. Lately, I keep doing this.. writing/reporting small stuff and ramblings at most... but..

YAY!!!
AKHIRNYA!

Aku telah berjaya menyiapkan projek ADSP.. Sehari lebih awal.. So, aku akan ada masa untuk buat report yang baik.. Seriously, aku tak sangka akan berjaya siapkan projek ni.. Hahaha.. (tahap difficulty aku bagi 8/10), lapan sebab aku berjaya siapkan dengan rama-ramanya.. kalau tak aku bagi 12/10.. :p Dan menurut pengiraan aku.. dah dekat seminggu aku tidur between 4 a.m to 6 a.m.. What a good student! Hahaha.. Anyway, not all the time aku focus on project.. see my "percubaan untuk insaf.." Yeah, it's in between that and there.. and sometimes aku just tak leh tido sebab Matlab code or the algorithm sedang berpusing2 dalam kepala aku... Ok.. bottom line is.. Good job Saira! Hahaha.. *pat on my own back*

Tapi, seriously.. hahaha.. aku gembira! ya be da be du! Terasa kurang satu bebanan.. Ok.. time's up! 4.22 am.. I'm done for today!

Sekian ;-)

1 comment:

Anonymous said...

i told u, sooner or later will find the way... alhamdulillah, somehow the challenge is within our capability. just need to put efforts on it.