Tuesday, May 06, 2008

Blogging from The Courses...

Right now.. Aku dalam kelas SPSS.. Seriously, this subject is too easy for me.. Hahaha.. Sorry, aku bukan nak berlagak tapi diorang tengah ngajar camne nak guna software SPSS ni.. For me, just give me the manual.. TADAAA!!! Done! That is how I work. Di tambah2 pulak aku memang yakin takkan guna SPSS ni di masa akan datang tapi dah di suruh belajar dan somehow they think this is important for us to know.. And paling penting ada exam.. So aku belajar la jugak kan..

Anyway, I want to tell you guys.. My body works againts me! Kalau tak disebabkan kursus ni, aku pasti akan MC.. Aku masih lagi tak sihat.. Masih demam kus kus.. Dalam erti kata lain, aku demam tapi tak la teruk cuma my energy always drain.. dan badan aku sakit2.. So after habis kursus ni (next week) kalau aku masih lagi feel this way.. I'm gonna see a doctor. Dah seminggu lebih aku demam gini.. Panadol doesn't really work on me right now... So, my blogging time of course la down jugak kan.. Tak larat..

Later, if I have the energy.. I'm gonna write about the recent movies that I watched ~ "Forbidden Kingdoms" and "Iron Man" and some other events.. Hehehe.. So, just a quick note.. I highly recomment you guys to go and watch "Iron Man"---> Best! 4/5..

Ok la.. Nampak gayanya pengajar ni kurang experience and he seems confuse.. Hahaha.. Menurut Purp (which I agree) kitorang lagi terre la dari pengajar ni.. HAHAHA.. Okla.. my energy certainly reduce to a dangerous level.. Got to ask purp to just left the class after lunch.. I need rest..

That's it for now.. ;-)

6 comments:

Bangla Tambak Johor said...

wah wah wahhh.....
rajin nyaaaaa...awak jerlah ganti lecturer yang sounds boring itu.hehe.

Bangla Tambak Johor said...

hahahhaha

hihihihii

maaf sairaaaaa...saya tergelak baca postingh masakan awak (maggie ),siap letak resepi..kesksskskskskskks...first time ni jumpa..hehehe

keles ke tak kelesss ..

tapi looks delicious lah..

Saira said...

Hahaha.. tu la yang aku paling expert sekali.. HAHAHA.. Jelesla kan orang lain taruk resepi.. I pun nak jugak.. Kui kui kui.. Cubala resepi tu..

Bangla Tambak Johor said...

hahhahahah...
sori.terketawa lagik sekali baca part " rebus maggie,letak dan sejukkan"..kekekkekekekkekekek!!
ya ampunnnnnnnnn!!!

Saira said...

itu resepi jujur namanya.. hehehe.. part sejukkan tu yang penting.. :p

Anonymous said...

ekekkekkek..ekekkekek.mauauuauauahahhahah