Sunday, May 11, 2008

Good Morning Sunday!

Pagi ni bangun rasa sihat sikit.. Tapi I'm not gonna risk it! Catz kata, demam cam aku ni sebenarnya kena rehat 2-3 hari sampai betul2 sihat.. Sebabnya hari tu pun dia demam cam aku, demam.. baik.. pastu sakit2 badan kat certain2 area.. So, aku akan ikut nasihat catz.. Harini aku akan totally rest! Dan juga esok.. Aku akan cuti esok utk rehat lagi.. Selama ni cara aku salah la aku rasa bila aku keep kononnya nak lawan demam sampai habis energy..

Aku bangun bersemangat tau nak buat sarapan sendiri.. hik hik.. So, this is my preparation...

Minum susu sambil2 mengopek pisang tanduk from our kebun kat kampung (Bawak dr kg hari tu).. Hari yang sihat kan?

Pastu.. Jeng jeng jeng.. catz singgah ke rumah aku membawa...

Nasi lemak lauk ayam... Sihat ke ni? Hehehe.. Anyway nampak gayanya doktor pun tak kisah.. kira sihat la ni kan?
Dan.. The yummy home-made coklat.. very the XL you..

So, berakhirla cita2 aku nak goreng itu pisang itu.. aku simpan pisang itu utk sessi petang la nampak gayanya.. Thanks catz for the breakfast.. You are really a great pren... jangan lupa masak pisang yang i kasi tu tau!

No comments: