Saturday, May 17, 2008

Huhuhu...Sakit Lagi..


Nampak gambar tu.. Tu la teman aku di katil dalam 2 hari ni.. Aku sesema dan sakit tekak.. Hidung sumbat maa.. Lepas satu.. satu aku ni.. Kalau ikutkan aku malasla nak risaukan mak and abah tapi semalam aku kena this homesick (ngada2 kan).. Reasonnya semalam on the way gi restaurant to have dinner with purp aku ternampak sorang makcik ni drive kete.. mula2 aku cam marah je.. bawak kete ntah apa2 pastu tengok2 makcik.. tetiba teringat mak aku.. mak aku pun kalau bawak kete ada sikit2 ntah apa2 la.. Tetiba rasa rindu sangat.. Huhuhu.. So malam tadi aku call umah.. Hehehe.. Macam mana nak sorok suara yang rockers ni kan.. Pastu hidung asik sumbat je dah jadi termengah2.. Dah aku kena dengar tips2 kesihatan.. And again.. they ask me to go to hospital.. Anyway aku rasa minor je ni.. Aku tak nak la gi... Hehehe..

So.. pagi ni aku rasa tekak aku pahit la.. Tadi makan coklat pun pahit.. Tapi aku dah tak demam (malam tadi ada demam sikit).. So, malula kan nak jumpa doktor.. Nanti doktor kata aku ngada2 pulak.. Kalau aku rajin aku gi farmasi la jap gi.. Skrg tgh tengok American Idol marathon.. Best best.. Go Go David Cook!!!

:D

No comments: