Saturday, May 10, 2008

Lepaks at Catz...

Hari ni aku dah buat plan nak gi main masak2 kat umah catz.. Kononnya aku nak masak, catz tengok.. Ala2 belajar masak ngan sifu la ni.. Hehehe.. Tapi terbalik pulak jadinya.. Sebab? Aku sampai2 je rumah catz dlm kul 12pm++ dengan berpakaian ala di London (kata catz la) berasa sangat tak larat sekali.. Greetings catz and terus ke biliknya mencari selimut.. Hehehe.. dan terlepek. Sian catz.. Aku dengan cara telepatinya masak bersama catz.. Hehehe...

Ini la hasilnya masakan telepati aku bersama catz.. Ini la nasi ayam yang aku nak masakkan utk catz.. Tapi kira sama la tu catz kan.. Hehehe..
Close-up: Udang dan sayuran goreng tempura... dan juga brokoli with tauhu jepun.. Yummy tau.. jangan jeles.. Hehehe..
Kitorang jemput Abby and Myra memeriahkan suasana makan2...
My treat to catz.. J Harriott Red Grape Juice - Non-alcoholic tau.. Aku suka sebab nampak cam classic gitu.. Hehehe..

Aku lepak umah catz sampai la petang.. most of the time aku tido jer.. Bangun utk makan jer.. hikss.. Sian catz.. maap la catz yer.. Nak wat camne kan.. Nanti i ganti balik.. kita g tengok wayang ker.. ape ke ek.. Tapi besh la lepak umah catz sebab sofa dia lembut bangat.. tu yang aku asyik tido jer.. Hehehe.. Aku nak masukkan one of my fav things la.. I love tido kat catz's sofa! Hehehe...

1 comment:

CATZ said...

hai saira..thanks for coming and thanks to sponsor our lunch party..ya..
dtg lagi nanti..
get well soon yer..