Friday, May 23, 2008

Woopee.. Woopee.. Wonderland..

Hehehe.. I'm still in the woopee woopee wonderland.. David Cook wins.. Hahaha.. My blogging moment quite numb.. Not that nothing happen in my life but this jump upside down still cont. in my heart.. Yay! David Cook menang.. I suka.. I suka.. Hehehe.. Yay!

Back to the real world which is always jump downdown only.. The bad things is aku kena amik exam English ntah apa2 oleh my comp.. utk evaluate tahap English staff katanya.. And to tell tou the truth I flunk it! One of this stupid test task ialah kitorang kena main peranan and I got it wrong.. Otak aku mamai sebenarnya.. dah abis baru aku sedar aku salah paham soklan.. Hampes nyok betoi.. Nanti sah aku akan direcomend amik english course.. Please la.. I'm at Missouri that time tau.. Happily meeting Mr. Cook and maybe preparing myself to be Mrs. Cook.. Hahaha..

2nd bad real world story is my boss ni paksa2 orang tulis paper and masuk competition utk my project lak.. Aku tak nak tau.. Orang bz ni.. Nak uruskan visa la.. Uruskan hal2 lain lagi.. Nanti nak wat kenduri lagi.. Tapi dah big boss suruh terpaksala kan.. Ni yang aku nak gi woopee woopee wonderland balik ni.. David Cook save me!!!! Hahaha...

Another story is.. not so bad la this time just.. urghhh... cannot wait to back to woopee woopee wonderland.. Aku gi medical check-up pastu dia mintak RM180 kalau tak bawak surat offer letter dari JPA.. huhuhu.. Aku tak bawak tapi Purp bawak, so aku cakap kat diorang.. ala sama je.. (dengan muka kesian).. Disebabkan aku cute.. dia kata okla.. this time dia kasi.. lain kali jgn wat camtu.. hehehe.. So, next appointment is 4th July.. Opss US Independence day.. Cook!!! I'm Coming!!!! Hihihi..

Save David Cook Save The World!!! Ha Ha Ha..

1 comment:

Anonymous said...

kehehehhehe..tak habis2 dgn david cook..ha..ko kena lah pandai masak dulu mek sebelum jadi mrs cook tuh..