Tuesday, May 13, 2008

My New Accessory... Another Don't Think too Much! :D

Hari ni start masuk keje.. Serious! Aku malas gila ni.. Malas yang amat2.. 1.5 bulan tak masuk opis rasa macam berkarat habis dah otak aku ni.. Yang aku tau nak cuti dan nak blah cepat2 gi US... Tapi mungkin seminggu je la kot aku akan blues aku ni atau mungkin hari ni je kot.. Hehehe.. Anyway.. Best story of the day...

Aku beli Anne Klein Charm Bracelet dari Mimi.. Hahaha... Aku suka! Aku suka! Actually Mimi beli online tapi tak sesuai ngan dia.. Before Mimi beli hari tu aku ada tengok gak Charm Bracelet ni cuma nak pk dulu. hikss.. So.. Cakap2 je tak best la kan.. tengok la.. cun habis ko.. (Pic amik dari blog Mimi je, sebab aku malas la.. Hehehe)

Gambar dalam kotak.. Elegant gitu... Aku dah ada jam gantung2 Yay!
Very the nice kan.. Memang cun bila aku pakai.. Hakss (Perasan...)

Mimi tak nak kasi diskaun kat aku.. Totap RM300.. Huhuhu.. Tapi memandangkan aku seorang yang memahami tak pe la.. Lagipun Mimi tolong belikan aku selendang dari Vietnam.. Thanks la Mimi sebab susah2 ja tolong belikan.. kena jalan jauh2 membargain2 lagi kan.. Hihihi..

Ni la selendang pashmina sulam2 aku.. leh jadi selendang, mafla atau selimut badan.. Hehehe.. Sungguh lembut sekali.. Di import dari Vietnam.. Cun kan?

Mood: B.o.r.i.n.g NAK CUTI!!!

3 comments:

CATZ said...

perghhhh..lawa siot...bak le..nak try mek..

CATZ said...

yer..cunnn..

Saira said...

Thanks mek.. Hihihi.. Nanti la i show off kat u..