Sunday, May 11, 2008

Late Night Goreng Pisang...

Inilah akibatnya bila aku decide nak full rest.. takde keje lain.. tido.. makan.. blogging.. internet.. Unfortunately bagi aku.. aku demam balik on the evening.. Kepala aku pening and badan aku panas balik.. tapi tak teruk la.. I wonder when this gonna end. I'm so tired.. Seriously.. Aku rasa dah bepapan-papan panadol dalam badan aku ni.. Really.. This is not good..

Anyway, aku tetap lapar.. Hahaha.. So, memandangkan pagi tadi dah kopek pisang.. aku kena la goreng jugakkan.. Abby and Myra ada kat umah, so aku goreng je la untuk di makan bersama-sama.. I'm not feeling good but my appetite seems to be ok.. fenin la..

Pisang Tanduk Goreng.. Mari makan... Hehehe...

Anyway, esok aku cuti so hari ni leh la tengok game Barca tetengah pagi buta.. This is the last game at Nou Camp by Frank Rijkaard (Barca's coach).. His services will be terminated on 30th Jun 2008.. Should be a game honors to him.. He do so much but the cycle just finish.. I'm sad for his departure.. Really a classy man.. I like him.. He is a great coach..

Frank Rijkaard... Barca's Coach 2003 - 2008

May tonight game be a sweet memory for him.. His Last Game at Camp Nou should be a great one! (I really really hope..) I expect a standing ovation no matter what... Go Go Franky!

No comments: