Monday, May 19, 2008

Finally My Car Got A New Speaker...

Okla.. I give up.. Walaupun telinga aku dah get used ngan bunyi speaker pecah (sebelah kiri) tapi memandangkan abang n kakak ipar aku datang sini hari ni.. aku mintak diorg temankan aku gi Brothers la.. Aku somehow think people akan take me more seriously la kalau lelaki yang beli bende2 kete ni.. By the way.. abang aku tak membantu pun.. Kitorang sort of make no bargain whatsoever.. Just ok la.. pasang la..

Well.. I take serious the sound quality inside my car ok.. even aku kind of bertahan almost 1.5 months ngan speaker pecah.. (Reason: kawan2 selalu nasihat aku to just biar je speaker tu since I'll only used that car until August) Tapi aku tak tahan la.. Tak de feel gitu bila aku dengar lagu dalam kete.. Dah la aku ni kalau takat medium range sound tu nothing.. Mesti gegar itu kereta..Hehehe.. Aku beli speaker kat Brothers.. Brand: Kenwood, Size: 4" (sebab speaker depan) Harga: RM236.00 termasuk pasang (Pasang free sebab itu je yg aku mampu bargain).. So, orang Brothers tu kata this one is a good quality.. So.. Maybe it is la kan.. Takat ni aku puas hati la..

Narnia Again...


Ok la.. Nak kasi tau.. Hehehe.. Tgh hari tadi aku tengok lagi citer ni.. kali ni ngan Shelly.. Sebabnya.. Ntah la sebab aku rasa nak tengok lagi sekali la.. Kalau haritu aku find out King Peter is more appealing dari Prince Caspian.. Kali ni aku rasa aku dah crush habis kat King Peter.. Wow so kingly la.. I love him.. I love him. I love him.. HAHAHA... Tapi menurut movie (dan juga buku citer) this is the last time Peter and Susan will be in Narnia.. So, since aku tak abis lagi baca complete series buku Narnia (Aku baca takat Prince Caspian je - book 4/7) so, aku takleh confirmla.. Tapi it's mention in the book (The Chronicles of Narnia: Prince Caspian).. Since the next Narnia (The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader) akan tayang on 2010 dan buku dia aku tak abis baca lagi.. so tak leh confirm la.. Tapi aku yakin mmg takde la King Peter pasni.. Huhuhu.. Anyway.. That's the way it is..

Queen Saira Out!

No comments: