Wednesday, March 26, 2008

American Idol...

Tadi aku chatting2 ngan catz.. dia tanya aku.. "Why aa, heran ek, you tak tulih langsung pasal AF".. Well, dulu2 aku memang fanatik sikit ngan AF ni.. ala waktu zaman dia gah seantero Malaya.. Tapi ntah la now, aku rasa cam kureng sikit.. maybe blom lagi tapi mmg dari season 4 ke atas, aku rasa af dah tak berape besh..

Anyway, I always ikut American Idol.. bukan sebab aku nak pi Amerika no.. Dolu2 tak penah ku terpikio nak gi America.. I nak gi Spain u know.. huhuhu.. Barcelona gitu.. tak pun as close as possible la.. U.K for example.. huhuhu... Apapun, back to story.. I like la American Idol ni sebab diorang selalunya berbakat beso.. dan aku selalu ada fav.. tapi selalunya fav aku kalah la.. huhuhu.. for example, yg 2 season lepas, aku suka Katherin McPee (ejaan aku sure salah ni) dia kalah ngan mamat rambut putih main harmonika yang tak la best sangat tu.. Pastu last season aku minat si Blake tu, ala mamat yang hip tu yang selalu buat ala2 Justin Timbelake (Tapi Justin wat tak besh la, dia lg best).. Tapi si Jordin tu lak yang menang.. So this season aku minat kat..drrrrrrrrrrrrr (ala2 bunyi drum slow)rrrrrr.... DAVID!!! YeeHaaa!!!!! Bukan! NO! Not that David, the other David.. meh la ku letak pic dia..

Ni David Archuleta kegilaan ramai tu.. Dia ok la.. best.. tak dinafikan..

Tapi ni la David yang aku maksudkan.. Marvelous gitu.. David Cook nama dia.. Remember his name guys..

Walaupun ramai (memang ramai gila la) yang minat David yang aku tak minat tu, tapi David yang aku minat ni performance dia selalu tip-top.. David yang aku tak minat tu dulu2 mmg dia best dan plus cute tapi sebagai seorang yang mementingkan bakat (hihihi) David yang aku minat tu memang marbelos gitu.. So, minatla David yang aku minat.. hehehe.. And this week.. perghhhh.. best gila.. dan aku akhirnya berjaya menjumpai... the new american idol! Percayala.. tapi ada kemungkinan la dia kalah.. huhuhu.. sbb takat ni yang aku minat semuanya kalah.. Tapi kalau orang america tu bijak cam aku.. si David Cook ni la yang akan menang.. Hihihi..

Ok la.. Selesaila mengomel serba sedikit pasal dunia hiburan.. hehehe... Oh, lagi satu Tuesday is the best day in Malaysia.. Why?

9.00 pm - Heroes
10.00 pm - Prison Break..

hehehe..

No comments: