Tuesday, March 25, 2008

Hehehe.. Hahaha.. HAHAHA...

Balik keje... Me and Baby duduk lepak2 minum2 makan sikit2.. borak2.. Ntah apa la yang kitorang borak... Tetiba sampai la ke satu topik yang paling best sekali..

"B (Nama pendek Baby.. hehehe..) B.. B.. Ko tau tak aku ada tgk satu kasut kat Primavera ni kan.. New arrival tau.. Kasut comfit, aku suka la, kaler merah gitu.." O____O

"Ko tau la kan, aku kena panjat tangga batu cave tu hari2... bla bla bla penat bla bla tak kurus pun bla bla bla.. kasut kena selesa.."

"... Kalau ikutkan aku la B, aku nak je gi beli sekarang.."


(Seperti biasa, I always do all the talking.. hihihi)

Suddenly.. B cakap.. "Really? I love to temankan ko shopping"

Hahahaha.. Hehehehe... HAHAHA.. Really? Seperti orang mengantok disorongkan tilam.. Hihihi.. So.. Let's go babey... Jadi, dijadikan citer.. hari ni aku gi shopping lagik!!! YoooHooo!!! Nak tengok kasut baru I?

Cun tak? For comfit sandle kira ok la kan.. hehehe merah gitu.. promoter tu kata merun.. Ermmm...
Promoter tu kata, kalau aku nak tunggu kasut ni ada diskaun bulan 6 tahun depan.. Tu pun kalau ada lagik.. Ceh.. :p

B kata dia cannot shopping more shoes (after kasut yang dia berkenan tu takde saiz :p ) katenye sbb last month je dia dah beli 3 pasang kasut... Hmmm... Tapi true lady need lots of shoes.. Hehehe.. (Not me la, aku rasa aku tak la selalu beli kasut... ^_^)

So, I do more shopping (B do more consultancy.. hehehe).. I beli a new laptop/travel beg (Nanti I nak buat entry baru, sbb adala.. baca la ek).. So we shoppings some groceries.. some cloths.. some foods.. And akhirnya balik kepenatan...

Wait for my next entry ek... I got something to tell you (No.. No.. takde kena mengena ngan hidup or mati or jodoh.. None of that.. :p)

3 comments:

CATZ said...

pergh..shopping saja u ols nih ...hamboi...

Bangla Tambak Johor said...

perghh...
memang sah ler ke duit hang berkoyan koyan!...kakakakka..
tapi kan..azabnya promoter tuh ckp kalo nak tunggu discount,tunggu bulan 6 tahun depan????!!!
ehhh...dia ingat ko sengkekksss sangat kah sampai kena tunggu setahun just for a selipar????...wakakakkaka...
sabooo jer lah..

Saira said...

Hahaha.. Kan best kalau duit ku memang berkoyan-koyan... ada banyak lagi list dalam otak ni.. dan yang paling aku hendakkan sekarang ialah TV Plasma 43" dan jugak Kereta BMW yang 2 pintu tu.. hihihihi..

Tu la, biasa la kan, kita shopping nak diskaun jerk.. adaka dia jawab camtu.. nasib baik mamat tu cute, terus aku beli jugak selipar itu.. hehehe.. Memang selesa dan merah now dah jadi universal color for me.. hehehe..