Monday, March 24, 2008

Morning Notes...

10.51 a.m

A little late for a morning notes.. Tapi ok la kan.. Hari ni aku terlompat2 kat bilik waktu bersiap ke opis because I CAN'T BE LATE AGAIN! Well, I'm not late.. the timing is perfect! Pagi2 aku dah decide malas bancuh nescafe sendiri and go to kantin beli makanan.. This time, again I ask for lebih nescafe.. and thank you, my nescafe look a better color.. (finally) Hihihi.. This morning, 1st to do is check email.. Everything well and ok.. my colleague from Vietnam reply my e-mail.. I'm happy, he gonna help me.. and again aku dapat e-mail dari Mizzou University (University of Missouri), bagi my personal record account.. Hmm, nampak gayanya Uni ni yang paling cepat and cekap wat keje.. Stevens masih lagi suruh aku check missing documents (Wut the hell? bye bye Stevens the lembab and the banyak songeh.. maleh aku nak layan ko! Mizzou love me more :p) So, aku nak cont process with Mizzou ni tapi masih teragak2 sebab ada 4 Uni lagi yang aku nak consider which is Purdue, Pittsburgh, Minnesota and Ohio State (Aku ada perasaan yang aku akan dapat empat2 ni.. cuma diorang ni lembab sikit la.. hiks perasan kan..) So, to make a Re-al decision I have to consider all the options.. So wait some more la kan.. (Lembab.. Lembab.. Lembab.. huh.. )

On the other notes, I'm overjoy with the recent development of La Liga.. Hooray!!! Hip Hip Hooray! Barca WON last night and Real Madrid LOST! YAY! HAHAHA.. Now only 4 points gaps.. Hehehe.. I suka I suka.. Ok la.. Saira nak wat keje.. :D

- Saira Yay!

3 comments:

Bangla Tambak Johor said...

sairaaaa!!!
congratesss!!!!!...

pi minesota lah!..terbayang2x masa miss america " the next one..pretty lady..From minesota.."
**cla clap clap..

awak...kompem ahh...kita nak melawat awak nantik.hik hik hik.
nak heret catzz..

Saira said...

I rasa tak nak la Minnesota tu.. sbb tu antara tempat tersejuk kat usa.. Nnt I nak suruh my parents dtg waktu summer, so kalau kat Minnesota sian la diorg.. dah tua2 ni kesejukan..

btw, Dtglah cik kak oi.. i don't mind as long as u hadiahkan i that RM700 coat.. hik hik hik.. tak la, kasi tempe pun ok.. hihihi..

CATZ said...

bleh ah..aku supply tempe utk ko..2 tahun punya supply..