Friday, March 21, 2008

Morning Notes...

9.05 a.m

Hari ni aku masuk keje awal 2 minit.. hehehe.. Good for me.. I can't be late anymore anyway.. Semalam tidur kejap ja sebab tgk Barca game.. Diorang kalah! Ceh! Hampess.. Now they are out of Copa Del Rey.. 2 trophy to go.. Marah la ni.. Anyway malam tadi ngan pagi ni cuaca macam kering sgt.. aku bangun pagi ngan perasaan yang dahaga semacam.. So, aku decide hari ni gi beli makanan kat kantin sebab nak beli nescafe ais.. Keadaan dahaga melampau ni hanya boleh disettlekan dgn ais.. Tapi aku tak paham betul la kantin ni.. Which part yang aku kata lebih nescafe tu yg dia tak paham.. Aku tgk air aku tu koko muda ja.. Isk isk isk nak marah pun maleh.. Kiranya hari ni aku kurangkan pengambilan caffeine la.. That's settle then.. Semalam cuti, rasa macam tak larat lak nak wat keje hari ni.. Jadi untuk menceriakan hari anda... Aku pakai apa yang aku shopping semalam.. Yay! Hahaha.. Esok nak gi MidValley pulak.. Buat facial and shopping some more.. YAY! Semenjak dah dpt confirmation dari Uni in USA ni.. otak aku asyikla.. Shopping Shopping Shopping.. Nanti tak muat pulak beg aku tu.. Hihihi..

- Saira

2 comments:

Anonymous said...

hamboiiii.....soping moping sajork...
wahhhh..dah sophaholic lah yerk..
erk....

Saira said...

hehehe.. susah nak stop bila dah start..