Sunday, March 30, 2008

Manga Hunting cont...

Bukannye aku takde keje lain.. bukannye aku ada banyak masa sangat.. bukannya ape2.. Ni memang dah lama jadi xtvt sampingan aku.. hihihi.. Now aku start balik my manga hunting.. Well, if any of you peminat manga macam aku (which I doubt).. Kat internet ni, korang leh dapat juta2 manga series.. Ni la antara merupakan keje masa lapang aku.. tapi disebabkan ada juta2 manga.. so kena la pilih mana yang berkenan.. mean: either kene baca review or by recommendation or just by pure luck.. Aku kat internet ni suka d/load manga je.. anime aku beli jer kat kedai. Reason: Download video is pain in the *ss.. Lama dan lembab satu hal tapi yang paling tak tahan.. cuba bayangkan kalau satu series ada 50 - 80 episode? Tak ke penuh hard disk and it will take your time like.. ermm forever? So.. beli je la.. Utk manga d/load je la, no hal punya.. Ok la.. my current manga hunting:

1. Fullmetal Alchemist (On going series -- so far 78 episode)
2. Onegai Teacher a.k.a Please Teacher (Complete series)
3. Mx0 (On Going series)

3 comments:

Anonymous said...

eh, aku nak "pls teacher"! complete series tu... ko send kat aku... pls...

Saira said...

Done! :D

Unknown said...

haloo....blognya keren deh
boleh minta onegai teachernya donk?
(andromed4@hotmail.com)


Arigato
sakuramochi.wordpress.com